Gå til innhold

Argh!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Nå tok jeg den jævla katten på fersken i å pisse på bunken min med pondus blader på dass!

Hva gjør man med sånne møkkadyr da?!

Før har han tisset på den fineste ryen min, favorittputen min og favorittskoene mine..!

Gjør han det med vilje eller? Å plukke ut ting jeg er glad i?

Akkurat nå er det vanskelig å være glad i HAM..Grrr..

Hva kan jeg gjøre med kattfaen for å få han til å lære seg at det KUN er lov å tisse i kattedoen?!

Skrevet

Jeg syns du skal være glad for at han i det minste går på dass når han skal pisse, det er det jo ikke alle dyr som bryr seg med.

Skrevet

Da jeg hadde dette problemet med min kjære avdøde lille puse venn, var han alvorlig syk!!!

Han klarte rett og slett ikke å holde igjen... og jeg fikk kjempe dårlig samvittighet etter at jeg hadde vært så sint...

Han pisset over alt (her og der) i en periode før han ble værre...

Er han kastrert? Kan være nyrestein!!!

Skrevet

Da jeg hadde dette problemet med min kjære avdøde lille puse venn, var han alvorlig syk!!!

Han klarte rett og slett ikke å holde igjen... og jeg fikk kjempe dårlig samvittighet etter at jeg hadde vært så sint...

Han pisset over alt (her og der) i en periode før han ble værre...

Er han kastrert? Kan være nyrestein!!!

Så er han sur på deg fornoe ;)

Skrevet

Jeg har en god oppskrift med katt....

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du får prøve å legge noe du er veeeldig glad i, i kattedoen1 ;-)

(Men ikke Pondusbladene, DER går grensen!!!)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg syns du skal være glad for at han i det minste går på dass når han skal pisse, det er det jo ikke alle dyr som bryr seg med.

Joda, det er sikkert bedre at han pisser på dass, enn på kjøkkenet eller på stua, f.eks.

Men jeg hadde foretrukket at han brukte kattekassen sin, jeg da..Hvor vanskelig kan nå det være?!:-I

Alle tegneseriene mine er ødelagt..:( Grrr!

laguna1365380434
Skrevet

Så er han sur på deg fornoe ;)

Jeg tror ikke han er syk, han har nylig hatt vet.sjekk..

Og han spiser og drikker som han skal.

og dessuten pisser han ikke overalt, han sniker seg vekk og tisser på favoritttingene mine, særlig om jeg har glemt noe på badet..Argh!

Mulig han er litt sur, jeg har sittet her mye, istedet for å snakke med ham, med det synes jeg er en skral grunn..:-I

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har en god oppskrift med katt....

Med vennlig hilsen

:-P

Tviler ikke;)

laguna1365380434
Skrevet

Du får prøve å legge noe du er veeeldig glad i, i kattedoen1 ;-)

(Men ikke Pondusbladene, DER går grensen!!!)

*LOL*

Skrevet

Jeg tror ikke han er syk, han har nylig hatt vet.sjekk..

Og han spiser og drikker som han skal.

og dessuten pisser han ikke overalt, han sniker seg vekk og tisser på favoritttingene mine, særlig om jeg har glemt noe på badet..Argh!

Mulig han er litt sur, jeg har sittet her mye, istedet for å snakke med ham, med det synes jeg er en skral grunn..:-I

Hehe... da er han sikkert sur.. katter trenger ikke samme grunnene som menneskene;)

Min foreksempel har jeg måtte sette bort hos mor pga at jeg ikke får ha dyr her... og når jeg kommer hjem så nekter den å la seg klappe av meg, og går til ALLE andre en meg og koser og koser... springer når jeg vil klappe... MEN når jeg skal til å dra... ja da kommer hun å eer så kosete at det ikke er måte på, sånn at jeg nesten ikke kan dra...

Hvem har sagt at katter og dyr ikke har personlighet;)

Skrevet

Joda, det er sikkert bedre at han pisser på dass, enn på kjøkkenet eller på stua, f.eks.

Men jeg hadde foretrukket at han brukte kattekassen sin, jeg da..Hvor vanskelig kan nå det være?!:-I

Alle tegneseriene mine er ødelagt..:( Grrr!

Kanskje han syns det er nedverdigende med kattedass. Jeg hørte om ei katte som gjorde mye for å bli inkludert i det menneskelige hverdagslivet. Hun kunne åpne dører selv, og hun nekta konsekvent å drikke fra skåler som ble satt ned til henne på golvet. I stedet hoppa hun opp på benken og skrudde på krana og lepja i seg fra springen.

Skrevet

Det er nok med vilje ja :) Det er en kjent ting at katter tisser på eierens eiendeler når noe er galt. At den er stresset e.l.

Er noe forandret i det siste som katta kan reagere på?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Hehe... da er han sikkert sur.. katter trenger ikke samme grunnene som menneskene;)

Min foreksempel har jeg måtte sette bort hos mor pga at jeg ikke får ha dyr her... og når jeg kommer hjem så nekter den å la seg klappe av meg, og går til ALLE andre en meg og koser og koser... springer når jeg vil klappe... MEN når jeg skal til å dra... ja da kommer hun å eer så kosete at det ikke er måte på, sånn at jeg nesten ikke kan dra...

Hvem har sagt at katter og dyr ikke har personlighet;)

Katter er nok utspekulert sleipe! Jeg passer en nå, og den er helt utrolig slu, allikevel går jeg og får dårlig samvittighet enda jeg gjør mitt beste. Ikke lett å forstå seg på dem. Hva skal du forresten med den katten, laguna?? (Nei, jeg mener ikke du skal kvitte deg med den, men hvorfor du har katt..)

Skrevet

Skift kattesand, kanskje han ikke liker sanden, mange katter er kresne på sånt. Så må du selvfølgelig sørge for å holde doen ren og pen. Mange katter liker å ha tak over hodet når de går på do, kanskje et overbygd kattetoalett vil bli satt større pris på?

Pappa Bjørn
Skrevet

Detkatteskinnet jeg hadde da jeg bodde hjemme hos Mamma`n og Papsen min ble senil da han var 8 år. Han skiftet adferdsmønster totalt og gjorde fra seg i klær. Skittentøykurv, treningsbager eller rotete rom. Han måtte avlives da dette ikke ville kunne forandres.

Jeg må innrømme at hadde ei katte skjendet Pondus bladene mine så hadde jeg blitt vond mot både dyr og mennesker.

Gjest Terakotta
Skrevet

Detkatteskinnet jeg hadde da jeg bodde hjemme hos Mamma`n og Papsen min ble senil da han var 8 år. Han skiftet adferdsmønster totalt og gjorde fra seg i klær. Skittentøykurv, treningsbager eller rotete rom. Han måtte avlives da dette ikke ville kunne forandres.

Jeg må innrømme at hadde ei katte skjendet Pondus bladene mine så hadde jeg blitt vond mot både dyr og mennesker.

*knegg*

laguna1365380434
Skrevet

Det er nok med vilje ja :) Det er en kjent ting at katter tisser på eierens eiendeler når noe er galt. At den er stresset e.l.

Er noe forandret i det siste som katta kan reagere på?

Ikke som jeg kan komme på..

Jeg(og samboer) er litt mindre hjemme på ettermiddagen enn tidligere..Pus er veldig glad for å se meg når jeg kommer hjem og sånn, men noe særlig til forandring er det ikke snakk om..

Men kanskje han vil ha noe annerledes. Jeg får prøve å slippe ham mer ut, kanskje det hjelper..

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Skift kattesand, kanskje han ikke liker sanden, mange katter er kresne på sånt. Så må du selvfølgelig sørge for å holde doen ren og pen. Mange katter liker å ha tak over hodet når de går på do, kanskje et overbygd kattetoalett vil bli satt større pris på?

Den katten har kongen av kattedoer!;) Med tak, luftfilter og sand fra dyrebutikk.. I fin grå hardplast, med røkelsesbuddha og duftlys med sitron på toppen..

Jeg tar ut bæsjen HVER DAG, og han får duggfrisk sand, og full vask av kassen 1 gang pr uke..

Kan kattfaen være misfornøyd med dolokalitene allikevel? :-o

Jeg får kanskje prøve en annen sand. Håper det hjelper..

Skrevet

Den katten har kongen av kattedoer!;) Med tak, luftfilter og sand fra dyrebutikk.. I fin grå hardplast, med røkelsesbuddha og duftlys med sitron på toppen..

Jeg tar ut bæsjen HVER DAG, og han får duggfrisk sand, og full vask av kassen 1 gang pr uke..

Kan kattfaen være misfornøyd med dolokalitene allikevel? :-o

Jeg får kanskje prøve en annen sand. Håper det hjelper..

Kanskje du gjør den rent for ofte og for godt?

Kattene har ofte for vane å tisse der de kjenner luften av "gammle handlinger", og jeg tror i hvert fall ikke du skal forsøke å "parfymere" kattedoen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...