Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et sted med billig øl, fine strender (eller, kanskje heller fine ferskvannssteder, da havbading freaks me out a little) og morsomme ting å finne på. Helst ikke slike party-steder hvor fulle fjortisser raver rundt og spyr på hushjørnene.

Noen forslag?

Gjest epletre
Skrevet

Var paa Teneriffe ifjor. Lite festing, og de hadde laget til nydelige havbassenger hvor en kunne ligge istedenfor stranden..

Husker ikke helt hva det heter naa... Men en nydelig plass, med rimelige priser var det vertfall:-)

Bulgaria er jo ogsaa nydelig. Har vert mye i Albena, nydelige strender og masse aa oppleve. Her er det masse barnefamiler og lite fjortiser som raver rundt. Veldig veldig billig:-)

serendipity
Skrevet

Korsika, Tyrkia (her det det jo endel steder som er fyllt med ungdom, mens andre steder er litt roligere). Unngå iallefall Alanya og Bodrum. Marmaris kan også være masse ungdom i høysesesongen. Kemer og Side er litt roligere. På Kreta finnes steder som er roligere. De felste steder har steder som er fylt med spyende 16-åringer, men de fleste steder har også en roligere side. Feskvannsstrand torr jeg kan bli litt værre. ??

Gjest quando
Skrevet

Med så mange rare "restriksjoner", så har du det nok bedre hjemme.

Skrevet

Med så mange rare "restriksjoner", så har du det nok bedre hjemme.

Hehe, rare restriksjoner?

Skrevet

Korsika, Tyrkia (her det det jo endel steder som er fyllt med ungdom, mens andre steder er litt roligere). Unngå iallefall Alanya og Bodrum. Marmaris kan også være masse ungdom i høysesesongen. Kemer og Side er litt roligere. På Kreta finnes steder som er roligere. De felste steder har steder som er fylt med spyende 16-åringer, men de fleste steder har også en roligere side. Feskvannsstrand torr jeg kan bli litt værre. ??

Svar er registrert og vil fremlegges for resten av reisegruppen, takktakk :D

Skrevet

Var paa Teneriffe ifjor. Lite festing, og de hadde laget til nydelige havbassenger hvor en kunne ligge istedenfor stranden..

Husker ikke helt hva det heter naa... Men en nydelig plass, med rimelige priser var det vertfall:-)

Bulgaria er jo ogsaa nydelig. Har vert mye i Albena, nydelige strender og masse aa oppleve. Her er det masse barnefamiler og lite fjortiser som raver rundt. Veldig veldig billig:-)

Ojj, Tenerife høres bra ut ja. Jeg lagrer svaret ditt jeg, og ser hva resten av reisegruppa har å si :)

Skrevet

Kjøp deg et plaskebasseng, en solstol og handle øl på Rema. Nyt sommer'n i hagen :)

Skrevet

Er ikke øl billig overalt i Syden da?

Jeg har faktisk aldri vært i syden, så det vet jeg ikke, men det hadde vært veldig fint ;)

Gjest epletre
Skrevet

Ojj, Tenerife høres bra ut ja. Jeg lagrer svaret ditt jeg, og ser hva resten av reisegruppa har å si :)

Kom paa hva stedet heter. Puerto De La Cruz.

Men det ser ut til at de bare har vinterferier ned dit..:-(

Gaa inn paa www.ving.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...