Gjest luftig jente Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Huff... I natt våknet jeg av at jeg slapp DEN høylytte fisen! Mens samboeren min lå ved siden av... Er sikker på at han hørte det. Er dritflaut, og bare jeg tenker på det blir jeg RØD! Har gjort dette et par ganger nå. Er jo sånn at jenter ikke skal fise, men vi har jo luft i magen vi også!! :-) Og det er jo lissom helt naturlig, men likevel... HATER når det skjer!! Flere som har opplevd dette? Og er det noen som synes det er like flaut som meg?? Og gutter; hva tenker dere når dere hører kjæresten deres slippe en fis? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Herregud da.. Er dere ikke samboere da? hadde skjønt det hadde det vært en ONS du hadde møtt ute.. Må jeg slippe en fis så gjør jeg det.. Men det er så sjelden. Kommer som regel bare litt luft ut nåe ejg tisser.. Men hvis jeg slipper en som er hørbar så bryr ejg meg lite om det. Vi bor under samme tak og lever sammen hele tiden. Å ha luft i magen er like naturlig som å puste. Jeg er ganske heldig som nesten aldri fiser, emn samboern min fiser noe helt for jævlig... Synes det kan være litt ekkelt til tider.. Men det må jo ut. Hadde vært for dumt hvis han skulle gå rundt emd skikkelig magekramper hver dag frodi ejg ikke tålte en fis (eller 20?). 0 Siter
Gjest luftig jente Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Herregud da.. Er dere ikke samboere da? hadde skjønt det hadde det vært en ONS du hadde møtt ute.. Må jeg slippe en fis så gjør jeg det.. Men det er så sjelden. Kommer som regel bare litt luft ut nåe ejg tisser.. Men hvis jeg slipper en som er hørbar så bryr ejg meg lite om det. Vi bor under samme tak og lever sammen hele tiden. Å ha luft i magen er like naturlig som å puste. Jeg er ganske heldig som nesten aldri fiser, emn samboern min fiser noe helt for jævlig... Synes det kan være litt ekkelt til tider.. Men det må jo ut. Hadde vært for dumt hvis han skulle gå rundt emd skikkelig magekramper hver dag frodi ejg ikke tålte en fis (eller 20?). Vi er nettopp blitt samboere, så litt uvant for meg... Men.. men.. Blir nok bedre med tiden... :-) 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Fint at du er lei deg, det betyr at forholdet fortsatt "lever". Den dagen et par bevisst fiser høyt for hverandre, både så er forholdet i ferd med å ebbe ut. 0 Siter
Gjest luftig jente Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Fint at du er lei deg, det betyr at forholdet fortsatt "lever". Den dagen et par bevisst fiser høyt for hverandre, både så er forholdet i ferd med å ebbe ut. He.. he.. Ok, da får jeg trøste meg med at forholdet fortsatt "lever" og at det mest sannsynlig kommer til å gjøre det i lang tid!! ;-) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Skal vi ikke? - Det var nytt for meg, og det driter jeg altså i! :-) Får gutta sjokk over det, så har de ikke skjønt stort! 0 Siter
damedame Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hehe... Ja, dette opplevde jeg én gang før jeg ble skikkelig kjæreste med min eks. Hun lå over hos meg, og vi lå i skje og sov. Midt på natta våket vi begge av DET braket. Fy f***. Trodde 3. verdenskrig var starta, men skjønte fort at braket kom fra meg. Det var heldigvis ikke noen ekkel lyd, bare et BOM! Siden hun lå i ryggen på meg fikk hun selvfølgelig bomba i magen. Pinlig, ja. Jeg er også av den typen at jeg ALDRI (mark my words) fiser så andre hører det, og jeg begrenser det til når jeg er på toaletttet, så jeg rødma godt den natta og vi fikk en god latter begge to. Jaja, shit happens. 0 Siter
Gjest luftig jente Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hehe... Ja, dette opplevde jeg én gang før jeg ble skikkelig kjæreste med min eks. Hun lå over hos meg, og vi lå i skje og sov. Midt på natta våket vi begge av DET braket. Fy f***. Trodde 3. verdenskrig var starta, men skjønte fort at braket kom fra meg. Det var heldigvis ikke noen ekkel lyd, bare et BOM! Siden hun lå i ryggen på meg fikk hun selvfølgelig bomba i magen. Pinlig, ja. Jeg er også av den typen at jeg ALDRI (mark my words) fiser så andre hører det, og jeg begrenser det til når jeg er på toaletttet, så jeg rødma godt den natta og vi fikk en god latter begge to. Jaja, shit happens. He.. he.. Godt å høre at det ikke bare er meg da!! :-) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Vi er nettopp blitt samboere, så litt uvant for meg... Men.. men.. Blir nok bedre med tiden... :-) Ok.. da så. Da kan ejg skjønne at du helst holder gassene dine for deg selv! ; ) jeg gjør jo helst det jeg og, men skulle ejg slippe en fis så blir jeg ikke flau over det, men fiser ikke bevisst foran sambis, hvis jeg kan holde meg eller gå på do. men ehnder jeg kan slippe en, men de er så små at de sjelden høres. har feilberegna noen ganger ; ) Og da får han SORE øyne.. "Jøss, kan jenter fise" - utrykk.. Hehe.. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 "Flere som har opplevd dette?" Kona har gjort dette flere ganger. Mener du ar dette er grunn nok til å be om skilsmisse? 0 Siter
Gjest luftig jente Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Ok.. da så. Da kan ejg skjønne at du helst holder gassene dine for deg selv! ; ) jeg gjør jo helst det jeg og, men skulle ejg slippe en fis så blir jeg ikke flau over det, men fiser ikke bevisst foran sambis, hvis jeg kan holde meg eller gå på do. men ehnder jeg kan slippe en, men de er så små at de sjelden høres. har feilberegna noen ganger ; ) Og da får han SORE øyne.. "Jøss, kan jenter fise" - utrykk.. Hehe.. Hi.. hi.. Akkurat det jeg mener... Har en kompis som er veldig var på slike ting! Han var samboer i 4 år uten å høre samboeren sin slippe ut noe luft... 4 år!!! Han synes det er skikkelig jævlig og mister fullstendig tenninga... Han er et ekstremt tilfelle tror jeg... Samboeren min er ikke fullt så "prippen". 0 Siter
Gjest luftig jente Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 "Flere som har opplevd dette?" Kona har gjort dette flere ganger. Mener du ar dette er grunn nok til å be om skilsmisse? Kan ikke noe for at jeg synes det er EKSTREMT flaut! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Kan ikke noe for at jeg synes det er EKSTREMT flaut! Må man - så må man slippe en fjert;-) 0 Siter
Gjest luftig jente Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Må man - så må man slippe en fjert;-) Ja, det er sant! Må man, så må man! :-) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hi.. hi.. Akkurat det jeg mener... Har en kompis som er veldig var på slike ting! Han var samboer i 4 år uten å høre samboeren sin slippe ut noe luft... 4 år!!! Han synes det er skikkelig jævlig og mister fullstendig tenninga... Han er et ekstremt tilfelle tror jeg... Samboeren min er ikke fullt så "prippen". Han kompisen din må jo være bra dum, -tror han ikke at tarmsystemet er sånn noenlunde likt hos begge kjønnene? - Hva med raping? Gjør jenter det? *RAAAP* 0 Siter
Gjest enn å sprenge en tarm Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Det er bedre å slippe en fjert enn å sprenge en tarm. Gammelt jungelord 0 Siter
serendipity Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Fint at du er lei deg, det betyr at forholdet fortsatt "lever". Den dagen et par bevisst fiser høyt for hverandre, både så er forholdet i ferd med å ebbe ut. ????? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Fint at du er lei deg, det betyr at forholdet fortsatt "lever". Den dagen et par bevisst fiser høyt for hverandre, både så er forholdet i ferd med å ebbe ut. Ikke helt enig i det, men litt. Samboeren klager over at det er ekkelt å holde det inne, og det er i og for seg greit. Men av og til synes jeg nå han kan styre seg litt. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Grunnregelen er vel at jenta kan prompe så lenge hun ikke promper høyere enn gutten. Vi må liksom ha de råeste... 0 Siter
Gjest fjerteline Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Jeg fiser når det passer meg, og det gjør samboer også. Men selvsagt ikke mens vi har sex, spiser, eller ligger og koser på sofaen osv osv. Man skal da få lov til å være seg selv og slappe av sammen med sin kjæreste! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.