Gå til innhold

Jenter med luft i magen

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Grunnregelen er vel at jenta kan prompe så lenge hun ikke promper høyere enn gutten. Vi må liksom ha de råeste...

Ellers blir manndommen satt i tvil :P

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

3

• serendipity

3

• damedame

3

• Pappa Bjørn

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest halina
Skrevet

Grunnregelen er vel at jenta kan prompe så lenge hun ikke promper høyere enn gutten. Vi må liksom ha de råeste...

Sånn funker det hos oss også. :-)

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Jenter skal ikke fise fordi de er jenter... Et slikt utsagn er latterlig, ulogisk og utrolig bakstreversk. Kast ideen på dynga.

Gjest Terakotta
Skrevet

Ellers blir manndommen satt i tvil :P

ups!

Gjest Rusle
Skrevet

Du kan da ikke hjelpe for noe du gjør mens du sover ;o)

Skrevet

Herregud da.. Er dere ikke samboere da? hadde skjønt det hadde det vært en ONS du hadde møtt ute.. Må jeg slippe en fis så gjør jeg det.. Men det er så sjelden. Kommer som regel bare litt luft ut nåe ejg tisser.. Men hvis jeg slipper en som er hørbar så bryr ejg meg lite om det.

Vi bor under samme tak og lever sammen hele tiden. Å ha luft i magen er like naturlig som å puste.

Jeg er ganske heldig som nesten aldri fiser, emn samboern min fiser noe helt for jævlig... Synes det kan være litt ekkelt til tider.. Men det må jo ut. Hadde vært for dumt hvis han skulle gå rundt emd skikkelig magekramper hver dag frodi ejg ikke tålte en fis (eller 20?).

Selv om man har bodd sammen lenge er vel ikke det noen grunn til å la være å ta hensyn til hverandre, vel. Promping, raping osv er og blir noe en ikke gjør sammen med andre, uansett om en har vært samboere eller gift i mange år.

Det er jo til og med noe man lærer barna våre, det, at hvis det skjer et uhell sier man unnskyld, og evt. går på do. Men ellers lar man være, eller går på do.

Jeg ville ikke likt å bo sammen med noen som prompa bare fordi han hadde lyst til det, jeg får helt noia av det.

Skrevet

Du sov, og det var et uhell. Ikke noe du kan noe for.

Det er nok fort glemt :)

Gjest Antifis
Skrevet

Jeg fiser når det passer meg, og det gjør samboer også. Men selvsagt ikke mens vi har sex, spiser, eller ligger og koser på sofaen osv osv.

Man skal da få lov til å være seg selv og slappe av sammen med sin kjæreste!

Sitter dere og fiser når dere feks ser på TV i sammen? Må jeg fise tar jeg meg heller en tur på do. Synes det er ekkelt å sitte å prompe her og der, selv om det bare er to hjemme. Synes det er ekkelt uansett hvem som gjør det.

Gjest Antifis
Skrevet

Fint at du er lei deg, det betyr at forholdet fortsatt "lever". Den dagen et par bevisst fiser høyt for hverandre, både så er forholdet i ferd med å ebbe ut.

HEEELT enig!!!!

Gjest malun
Skrevet

"Når to mennesker kan prompe sammen, ja da deler de alt"

Gammelt harryordtak.

Gjest Antifis
Skrevet

Selv om man har bodd sammen lenge er vel ikke det noen grunn til å la være å ta hensyn til hverandre, vel. Promping, raping osv er og blir noe en ikke gjør sammen med andre, uansett om en har vært samboere eller gift i mange år.

Det er jo til og med noe man lærer barna våre, det, at hvis det skjer et uhell sier man unnskyld, og evt. går på do. Men ellers lar man være, eller går på do.

Jeg ville ikke likt å bo sammen med noen som prompa bare fordi han hadde lyst til det, jeg får helt noia av det.

Enig så enig! Fisisng og raping overalt og foran famile er dårlige manerer.

Jeg tror litt på at det du gjør hjemme , det gjør du også ute blandt folk.

Lær i det minste barna gode manerer!!

Er lærer, og ser godt hvilke barn som kommer fra hjem hvor prompefaktoren er høy hjemme.

Gjest erwin
Skrevet

?????

Høylydt fising, uten reservasjoner, er forholdets dødsdom.

Gjest malun
Skrevet

Fint at du er lei deg, det betyr at forholdet fortsatt "lever". Den dagen et par bevisst fiser høyt for hverandre, både så er forholdet i ferd med å ebbe ut.

Jasså. Da har vi sannelig levd på overtid lenge.

serendipity
Skrevet

Høylydt fising, uten reservasjoner, er forholdets dødsdom.

He he... Nei, det tror jeg faktisk ikke.

Skrevet

Hehe... Ja, dette opplevde jeg én gang før jeg ble skikkelig kjæreste med min eks. Hun lå over hos meg, og vi lå i skje og sov. Midt på natta våket vi begge av DET braket. Fy f***. Trodde 3. verdenskrig var starta, men skjønte fort at braket kom fra meg. Det var heldigvis ikke noen ekkel lyd, bare et BOM! Siden hun lå i ryggen på meg fikk hun selvfølgelig bomba i magen. Pinlig, ja.

Jeg er også av den typen at jeg ALDRI (mark my words) fiser så andre hører det, og jeg begrenser det til når jeg er på toaletttet, så jeg rødma godt den natta og vi fikk en god latter begge to.

Jaja, shit happens.

Undskyld...men...nå ler jeg så tårene triller...

:)))

Gjest fjerteline
Skrevet

Sitter dere og fiser når dere feks ser på TV i sammen? Må jeg fise tar jeg meg heller en tur på do. Synes det er ekkelt å sitte å prompe her og der, selv om det bare er to hjemme. Synes det er ekkelt uansett hvem som gjør det.

Ja, vi fiser når vi ser tv - når vi leser avisa - osv. Men vi går jo ikke rundt og fiser hele dagen, da. Enten har man luft i magen, eller så har man det ikke. Sitter ikke og presser for å få frem en fis bare for moro skyld :)

Ser ikke på fjerting som et problem - så lenge man begrenser seg og ikke innfører den slags frihet i situasjoner det hadde passet dårlig; som feks under sex, eller midt i et frieri...

Gjest fjerteline
Skrevet

"Når to mennesker kan prompe sammen, ja da deler de alt"

Gammelt harryordtak.

Så hjertens fjertens enig. Det handler om å føle seg trygg og elsket - uansett dårlig ånde, mat mellom tenna, en fjert eller ei kvise ;)

Skrevet

Undskyld...men...nå ler jeg så tårene triller...

:)))

hehe, helt ok :)

Har ledd mye av den hendelsen i ettertid. For å være helt korrekt så tenker jeg at booom!ba ikke traff henne i magen, men heller ga henne bakoversveis nedentil :)

Gjest fis i vei
Skrevet

Er vel ikke noe problem at du feis vel?

Herregud her i huset fiser vi da alle mann, uansett kjønn. Vi har da visse regler da, det er ikke lov å fise ved matbordet og skal noen fise mens vi har sex så får den si fra først:D

Gjest Terakotta
Skrevet

Er vel ikke noe problem at du feis vel?

Herregud her i huset fiser vi da alle mann, uansett kjønn. Vi har da visse regler da, det er ikke lov å fise ved matbordet og skal noen fise mens vi har sex så får den si fra først:D

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...