Gå til innhold

Jenter med luft i magen

Anbefalte innlegg

Gjest Terakotta
Skrevet

Ja, vi fiser når vi ser tv - når vi leser avisa - osv. Men vi går jo ikke rundt og fiser hele dagen, da. Enten har man luft i magen, eller så har man det ikke. Sitter ikke og presser for å få frem en fis bare for moro skyld :)

Ser ikke på fjerting som et problem - så lenge man begrenser seg og ikke innfører den slags frihet i situasjoner det hadde passet dårlig; som feks under sex, eller midt i et frieri...

*ler høyt* Så fo meg finalen på Ungkaren liksom! .)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

3

• serendipity

3

• damedame

3

• Pappa Bjørn

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Terakotta
Skrevet

hehe, helt ok :)

Har ledd mye av den hendelsen i ettertid. For å være helt korrekt så tenker jeg at booom!ba ikke traff henne i magen, men heller ga henne bakoversveis nedentil :)

jeg bruker dyna som skytematte jeg, -sier gubben... og han veit det nok - for bestafaren var skytebas :-)

serendipity
Skrevet

Er vel ikke noe problem at du feis vel?

Herregud her i huset fiser vi da alle mann, uansett kjønn. Vi har da visse regler da, det er ikke lov å fise ved matbordet og skal noen fise mens vi har sex så får den si fra først:D

he he.. Si ifra først ;-)....

Gjest Terakotta
Skrevet

Enig så enig! Fisisng og raping overalt og foran famile er dårlige manerer.

Jeg tror litt på at det du gjør hjemme , det gjør du også ute blandt folk.

Lær i det minste barna gode manerer!!

Er lærer, og ser godt hvilke barn som kommer fra hjem hvor prompefaktoren er høy hjemme.

Hjemme og ute blant andre er to vidt forskjellige ting. Barna får lov, vi får lov, -men ikke på skole eller jobb da :)

Skrevet

jeg bruker dyna som skytematte jeg, -sier gubben... og han veit det nok - for bestafaren var skytebas :-)

Jøss!

:)

Skrevet

Hjemme og ute blant andre er to vidt forskjellige ting. Barna får lov, vi får lov, -men ikke på skole eller jobb da :)

Så våre nærmeste trenger en ikke ta hensyn til, bare andre?

Omtrent som det der når han sier "Gjør det noe om jeg har på meg de gamle ullbuksene, da? Det er jo ingen som ser meg!" hvorpå hun tenker "meg, da? Er jeg ingen jeg, da?"

Syns det er viktig å ta hensyn til de en bor sammen med også, jeg.

Jeg hadde ikke trivdes i et hus hvor en prompet i vei bare fordi en ikke var ute blant folk.

Gjest koral
Skrevet

Det er bedre å slippe en fjert enn å sprenge en tarm.

Gammelt jungelord

"Bedre ute i den frie verda enn inne i den trange ræva!"

Hehehehe... Gammelt sunnmørsord(tror jeg)......

Gjest Rusle
Skrevet

Omtrent som det der når han sier "Gjør det noe om jeg har på meg de gamle ullbuksene, da? Det er jo ingen som ser meg!" hvorpå hun tenker "meg, da? Er jeg ingen jeg, da?"

Jeg hadde ikke trivdes i et hus hvor en prompet i vei bare fordi en ikke var ute blant folk.

Enig med deg. Hadde ærlig talt ikke orket å bo i et hjem hvor alle tenkte kun på seg selv i den sammenheng ;-)

Gjest Terakotta
Skrevet

ja, - sånn gjør du det, men ikek vi - vi liker å være oss selv hjemme - og så prøver vi å oppføre oss sammen med andre :)Jeg kunne ikke bodd med en "fisefin" mann - kjenner ingen sånne heller.

Gjest Pricilla
Skrevet

Selv om man har bodd sammen lenge er vel ikke det noen grunn til å la være å ta hensyn til hverandre, vel. Promping, raping osv er og blir noe en ikke gjør sammen med andre, uansett om en har vært samboere eller gift i mange år.

Det er jo til og med noe man lærer barna våre, det, at hvis det skjer et uhell sier man unnskyld, og evt. går på do. Men ellers lar man være, eller går på do.

Jeg ville ikke likt å bo sammen med noen som prompa bare fordi han hadde lyst til det, jeg får helt noia av det.

man går ikke å fiser og raper høylytt med vilje nei.. men sitter vi i hvert vår stol, og jeg må slippe en liten fis han sikkert ikke hører eller lukter så slipper ejg den.. Hvis den skulle være høyere enn beregna så dør jeg ikke av flauhet fordet.. Det er naturlig å fise, men ejg holder jo tilbake så sant det er mulig. Men sitter ikke å holder meg for å få mageknip når det bare er han der. Jeg fiser gudskjelov veldig sjelden. Jeg merker det i hvert fall ikke selv.

Gjest Pricilla
Skrevet

Enig med deg. Hadde ærlig talt ikke orket å bo i et hjem hvor alle tenkte kun på seg selv i den sammenheng ;-)

Når man er hjemme så er man ikke bare hjemme med samboer, men også med seg selv - hvis du skjønner? Selv om samboer er til stede, enten han ser på tv eller driver med pc - så betyr ikke det at ejg hele tiden skal gå i "ute-klær", være sminket og se pen ut, ikke fise eller gjøre andre ting jeg gjør da jeg er alene...

Synes det er vitkig å være såpass avslappet ovenfor hverandre at man kan slappe av når man er hjemme. men det er også viktig at man ikke alltid ser ut som en slask og oppfører seg som en når man er hjemme og. Men noen slappe av dager i god-buksa har vi begge. Synes det er deilig å slappe av når ejg er hjemme, med samboeren min, og da jeg er ikke så nøye med sminka, klær osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...