Gå til innhold

"Du er dødssøt, dødssøt...

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

og alle vil ha fingra i deg.."

Hørt den sangen? Synes den er kvalm rett og slett! Det aller verste er jo at den er fengende, så man går og traller på den etter man har hørt den. Men for en ekkel tekst!

Ser for meg fjortisser som synger med for full hals...

Hadde jo vært knall sjekketriks det! "Hei, du var søt, jeg vil ha fingra i deg.." Og så en rett høyre fra pricilla og blått øye på "sjarmøren".

herregud..

Snorkfrøken
Skrevet

Har DU hørt den?

Det handler om jordbær. Den er dødssøt, og alle vil ha fingra i den. Den holder til i samme by som ...osv...

Synes Ravi er tøff jeg ;o)

-Men ja, jeg sperret også opp øra første gang jeg hørte den...

Gjest Big Mac
Skrevet

Her tror jeg du må ta ansvar selv - det er du som tenker koffert!

Sangen handler vistnok om narkotika.

Gjest jordbærjordbær
Skrevet

Å "få / ha / sette / henge fingrene i noe" betyr jo ikke alldid helt bokstvelig at man putter fingrene oppi / inni noe, det betyr jo vel så mye å få tak i noe / holde på med noe/ osv.

Dessuten handler det vel om bær?

Gjest Pricilla
Skrevet

Har DU hørt den?

Det handler om jordbær. Den er dødssøt, og alle vil ha fingra i den. Den holder til i samme by som ...osv...

Synes Ravi er tøff jeg ;o)

-Men ja, jeg sperret også opp øra første gang jeg hørte den...

DEN? Synger de ikke du?

Har ikke hørt på resten av sangen, men refrenget.. Noen som har teksten?

Synes den hørtes veldig stygg ut i hvert fall..

Handler om narkotika???

Når synger de om narkotika? Trodde de sang ei jente jeg..?

Ja, ja.. da tar jeg det tilbake!

Narkotika eller jordbær, og jeg trodde de sang om ei jente. : ) *ler*

Skrevet

Eller som min onkel sa på sin doktormiddag: Det virket ikke så spennende først, men det er et interessant område når man først får fingrene i det.

Han er gynekolog... moren min klarte såvidt å holde latterkrampen i sjakk.

Gjest Terakotta
Skrevet

DEN? Synger de ikke du?

Handler om narkotika???

Nei -det var nok en homosang - og det var oppi den hårete ræva på en sjømann :)

Gjest uten signatur
Skrevet

Nei -det var nok en homosang - og det var oppi den hårete ræva på en sjømann :)

behøver ikke være mann for å være oppi ræva på en mann. kommer langt med å være dame

Pappa Bjørn
Skrevet

Ille er det vel at den videoen går døgnet rundt over alt. Disse idiotiske bevegelsene på alle sammen.

Dessuten må det vel være et nederlag og ligne så til de grader på Harald Eia, bare at Harald er helt avgjordt den pene av dem. Da er det på tide å ringe TVNorge å få en makeover.

Gjest Big Mac
Skrevet

DEN? Synger de ikke du?

Handler om narkotika???

Det var noen her som hadde hørt ivar si i et intervju at sangen handlet om narkotika. (Og ved nærmere ettertanke så høres ikke det urimelig ut.)

Men vi hører litt det vi vil høre. Jeg trodde lenge den handlet om selvtillit, på samme måte som utadæsjælopplevelse.

Skrevet

Jeg har hatt sangen på hjernen flere dager. Synes egentlig ikke den er spesielt fin, men den er der likevel...

Men strofen "betydeli' nydeli'" er jo litt stilig, da:-)

Gjest Pricilla
Skrevet

Eller som min onkel sa på sin doktormiddag: Det virket ikke så spennende først, men det er et interessant område når man først får fingrene i det.

Han er gynekolog... moren min klarte såvidt å holde latterkrampen i sjakk.

*LOL* Da hadde jeg dødd av latter! : )

Den MÅ jo bare mistolkes da... Hehe..

Gjest Terakotta
Skrevet

behøver ikke være mann for å være oppi ræva på en mann. kommer langt med å være dame

Jeg vet vel det! :)Såpass lenge har jeg jo vært på DOL :)

Lært masse ja! hehe

Skrevet

En genial låt, framført med humor og sjarm.

Sommerens store slager.

Gjest werwe
Skrevet

Ille er det vel at den videoen går døgnet rundt over alt. Disse idiotiske bevegelsene på alle sammen.

Dessuten må det vel være et nederlag og ligne så til de grader på Harald Eia, bare at Harald er helt avgjordt den pene av dem. Da er det på tide å ringe TVNorge å få en makeover.

RAVI drar jo dammer som bare det, han, så det hjelper lite at du rakker ned på utseendet hans. Du rakket jo ned på Håkon Njøten i IDOL også du, nå har han vist hva han går for.

Din troverdighet holder nok ikke mål, Pappa.

Gjest werwe
Skrevet

...med èn m skulle det være.

Pappa Bjørn
Skrevet

RAVI drar jo dammer som bare det, han, så det hjelper lite at du rakker ned på utseendet hans. Du rakket jo ned på Håkon Njøten i IDOL også du, nå har han vist hva han går for.

Din troverdighet holder nok ikke mål, Pappa.

Når det gjaødt Håkon var det vel ikke utseendet det gikk på, men at hele gutten er ufyselig i sin fremtreden. At en drøss med kåte fjortisjenter bruker ukelønna på sms for å stemme gjør ikke at jeg liker fyren for det.

Noen mennesker liker man bare ikke, sånn er det bare. At du synes det går ut over min troverdighet får være din greie.

Gjest trommiz
Skrevet

Når det gjaødt Håkon var det vel ikke utseendet det gikk på, men at hele gutten er ufyselig i sin fremtreden. At en drøss med kåte fjortisjenter bruker ukelønna på sms for å stemme gjør ikke at jeg liker fyren for det.

Noen mennesker liker man bare ikke, sånn er det bare. At du synes det går ut over min troverdighet får være din greie.

Håkon er flink han. Den mest sjarmerende av deltagerne, ved siden av Susanne.

Skrevet

Og sambo som sa jeg var en meget pervers jente og sannsynligvis den eneste i universet som tenkte på gutter som fingrer jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...