Gå til innhold

"Du er dødssøt, dødssøt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sambo som sa jeg var en meget pervers jente og sannsynligvis den eneste i universet som tenkte på gutter som fingrer jenter.

Isåfall er vi to. Jeg tenkte også på fingring av jenter.

Hadde faktisk ikke tenkt tanken engang på at det kunne handle om noe annet. Gjør det det, altså?

Hm, kanskje det sier mer om oss enn om dem som synger.?

Skrevet

Isåfall er vi to. Jeg tenkte også på fingring av jenter.

Hadde faktisk ikke tenkt tanken engang på at det kunne handle om noe annet. Gjør det det, altså?

Hm, kanskje det sier mer om oss enn om dem som synger.?

Etter det har jeg bare tenkt at "alle vil ha fatt i deg" eller noe i den duren, selv om jeg har blitt fortalt hundre ganger at det handler om dop vil jeg ikke innrømme det.

Pappa Bjørn
Skrevet

" Jeg fikk dødsstøt, dødsstøt, fordi jeg putta fingra i deg. Det gikk jo mange hundre volt i deg, og jaggu stakk jeg fingra i deg."

Et utrolig dårlig stykke lyrisk rabbel som fingrene skrev ned mens hjernen strittet i mot.*L*

Gjest epletre
Skrevet

" Jeg fikk dødsstøt, dødsstøt, fordi jeg putta fingra i deg. Det gikk jo mange hundre volt i deg, og jaggu stakk jeg fingra i deg."

Et utrolig dårlig stykke lyrisk rabbel som fingrene skrev ned mens hjernen strittet i mot.*L*

Men hvor kan jeg laste ned denne sangen? Vil jo høre den jeg også!

Ser du at jeg har klippt og limt bokstaver for deg?!:0)

Pappa Bjørn
Skrevet

Men hvor kan jeg laste ned denne sangen? Vil jo høre den jeg også!

Ser du at jeg har klippt og limt bokstaver for deg?!:0)

Jeg kunne jo alltids sende den til deg? [email protected]

Kjempehyggelig at du gjorde så fin jobb med klipp og lim. Jeg føler meg svært beæret.*L* Pass på å gjøre det når du skal skrive et skikkelig langt innlegg også.*L*

Gjest epletre
Skrevet

Jeg kunne jo alltids sende den til deg? [email protected]

Kjempehyggelig at du gjorde så fin jobb med klipp og lim. Jeg føler meg svært beæret.*L* Pass på å gjøre det når du skal skrive et skikkelig langt innlegg også.*L*

Takk! Mail sendt:0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...