Gjest Terakotta Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 leste feil jeg - trodde du skrev mormor For det er så lett å bli at - sån PLUTSCHELIG! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 leste feil jeg - trodde du skrev mormor For det er så lett å bli at - sån PLUTSCHELIG! Komfirmantleir uten en siste gjentagelse av livets realiteter?*L* 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 leste feil jeg - trodde du skrev mormor For det er så lett å bli at - sån PLUTSCHELIG! haha.. jeg ogsaa.. Forsto ikke ditt innlegg helt.. Hehe! Skylder paa alkoholden jeg...:0) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Kan ikke du fordype hvordan DOL tilfredsstiller de behovene du før hadde tenkt å tilfredsstille med å bli mormoner? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 haha.. jeg ogsaa.. Forsto ikke ditt innlegg helt.. Hehe! Skylder paa alkoholden jeg...:0) Det var nå bare en litt enkel _spøk_ som hentyder tanken rundt flerkoneri. Det er jo ei stund siden jeg fikk kjeft her nå;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.