Gå til innhold

Kjøper du påskeegg til noen du er glad i?

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Jeg lager egg til lillesøsteren min på 3 år og broren min på 14 år. Selv er jeg blitt for gammel sier mamma *snufs*

Synes det er koselig å lage det også jeg!

Fortsetter under...

Gjest Pricilla
Skrevet

Jeg gjør!

Kjøper stooort påskeegg til sambo, med seigmenn, smågodt, sjokolade, marsipan, flax og sånne hariboferskner som er det beste han vet.

Så sender jeg påskehilsen med snop og blader o.l til bruttern min i USA, men har får ikke selve egget, for det blir upraktisk.

Selv får både jeg og kjæresten min påskeegg fra begge mødrene(altså to på hver:-))

Mutter&bestemor får gjerne en liten pakke og et hyggelig kort tilbake av meg.

Jeg er en sucker for alt som kan feires, liker alle anledninger der en kan snope, samt gi og få større og mindre pakker!

:-)

jeg er også glad i feiringer.. Alt som kan feires skal feires! ; ) Ikke alt, men i hvert fall påske.. Nissefester, halloween, valentines dag...

Kjøpte påskeegg til sambis, og et lite til venninna mi.. Får besøk av lillesøster på 13 - glemte henne helt da! De andre er 23 - så burde være omvendt! ; ) neida, får vel kjøpe et til..

Selv får vi av mora til sambis - et hver, fikk på torsdag, men får påfyll i påsken..

Gjest pirkete i dag
Skrevet

Bare le?? Hvorfor det? bare hyggelig at noen fortsatt tør å være barnslige. Syntes det hørtes or'ntli' koselig ut jeg.

Forøvrig lager jeg egne sjokoladepåskeegg som jeg gir bort til venner+ kolleger. Ingen sure miner og neitakk til ekstra snop....

H*n måtte le av spørsmålet til Terakotta,ikke av innlegget om "kjøper du påskeegg til noen du er glad i?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...