damedame Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Det kan se ut som om jeg kan klare meg uten java. Hvilke funksjoner har java? 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Jeg har heller ikke java. Det går som regel greit men det hender at man ikke kommer inn på sider og det er surt. 0 Siter
Gjest tod Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Java gjør det mulig å kjøre Java-programmer, som regel såkalte applets på web. Java er et programmeringsspråk. Mange andre programeringsspråk kan oversettes direkte til maskinkode slik at datamaskinen skjønner dem av seg selv. Slik er det ikke med Java, det er avhengig av Java run time environment, som tolker Java for datamaskinen - det er derfor du må laste ned dette får å kunne kjøre Java-program. 0 Siter
damedame Skrevet 5. april 2004 Forfatter Skrevet 5. april 2004 Java gjør det mulig å kjøre Java-programmer, som regel såkalte applets på web. Java er et programmeringsspråk. Mange andre programeringsspråk kan oversettes direkte til maskinkode slik at datamaskinen skjønner dem av seg selv. Slik er det ikke med Java, det er avhengig av Java run time environment, som tolker Java for datamaskinen - det er derfor du må laste ned dette får å kunne kjøre Java-program. Kjære vene. Må jeg laste ned Java Runtime Environment? Det ligger ikke i Java-pakken da? Huff, tror ikke jeg blir ferdig med arbeidet mitt i dag, nei... 0 Siter
damedame Skrevet 5. april 2004 Forfatter Skrevet 5. april 2004 Java gjør det mulig å kjøre Java-programmer, som regel såkalte applets på web. Java er et programmeringsspråk. Mange andre programeringsspråk kan oversettes direkte til maskinkode slik at datamaskinen skjønner dem av seg selv. Slik er det ikke med Java, det er avhengig av Java run time environment, som tolker Java for datamaskinen - det er derfor du må laste ned dette får å kunne kjøre Java-program. Kjære vene. Må jeg laste ned Java Runtime Environment? Det ligger ikke i Java-pakken da? Huff, tror ikke jeg blir ferdig med arbeidet mitt i dag, nei... 0 Siter
Gjest tod Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Kjære vene. Må jeg laste ned Java Runtime Environment? Det ligger ikke i Java-pakken da? Huff, tror ikke jeg blir ferdig med arbeidet mitt i dag, nei... Neida, hvis du laster ned fra linken jeg ga deg skal det funke. 0 Siter
damedame Skrevet 5. april 2004 Forfatter Skrevet 5. april 2004 Neida, hvis du laster ned fra linken jeg ga deg skal det funke. Jo, jeg ser det nå. Takk for hjelpen igjen, og ha en flott dag! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.