Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan se ut som om jeg kan klare meg uten java. Hvilke funksjoner har java?

Skrevet

Jeg har heller ikke java. Det går som regel greit men det hender at man ikke kommer inn på sider og det er surt.

Skrevet

Java gjør det mulig å kjøre Java-programmer, som regel såkalte applets på web.

Java er et programmeringsspråk.

Mange andre programeringsspråk kan oversettes direkte til maskinkode slik at datamaskinen skjønner dem av seg selv. Slik er det ikke med Java, det er avhengig av Java run time environment, som tolker Java for datamaskinen - det er derfor du må laste ned dette får å kunne kjøre Java-program.

Skrevet

Mange andre programeringsspråk kan oversettes direkte til maskinkode slik at datamaskinen skjønner dem av seg selv. Slik er det ikke med Java, det er avhengig av Java run time environment, som tolker Java for datamaskinen - det er derfor du må laste ned dette får å kunne kjøre Java-program.

Kjære vene. Må jeg laste ned Java Runtime Environment? Det ligger ikke i Java-pakken da?

Huff, tror ikke jeg blir ferdig med arbeidet mitt i dag, nei...

Skrevet

Kjære vene. Må jeg laste ned Java Runtime Environment? Det ligger ikke i Java-pakken da?

Skrevet

Neida, hvis du laster ned fra linken jeg ga deg skal det funke.

Skrevet

Neida, hvis du laster ned fra linken jeg ga deg skal det funke.

Jo, jeg ser det nå.

Takk for hjelpen igjen, og ha en flott dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...