Gå til innhold

Alkoholfri vin

Anbefalte innlegg

Gjest mor i juni
Skrevet

Finnes det en alkoholfri rød/hvitvin som faktisk smaker litt OK?

Gjest mor i juni
Skrevet

Nei :D

Var det jeg var redd for... :-(

Skrevet

Var det jeg var redd for... :-(

Du får ta det igjen i Juli :)

Morsmelskerstatning og orntlig vin.

Gjest mor i juni
Skrevet

Nei, da er det Svinedyr Champagne som står på ønskelisten, gitt!! ;-)

Gjest Har aldri smakt noen som er god
Skrevet

Enig... Og et lite glass kan man vel også unne seg - uten å måtte bruke erstatning...blir jo nesten ikke noe i melken av et lite glass? (Men - det er kanskje bare å tirre seg opp med et _lite_ glass). Mener å huske at jeg har hørt at den beste medisin for kolikkbarn er et glass vin - til moren.

Gjest bebba
Skrevet

Nei det har jeg aldri smakt. Jeg ville latt være eller bare tatt en ørlite smak. Jeg kan love deg at denne tiden går så fort at når du kommer i min alder ser du tilbake og smiler. Jeg husker dette godt, men hjelpe meg det er mange år siden og så fort de har gått. Nå er det kjærester, msn, sminke og musikk.

Skrevet

Ja, etter mi meining fins det ein alkofri raudvin som er veldig "normal" i smaken, men ikkje om eg hugsar kva den heiter no! Det er nemlig så lenge sidan eg smakte den. Håpar den fins enda, da! Dette må eg undersøke...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...