Gjest mor i juni Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Finnes det en alkoholfri rød/hvitvin som faktisk smaker litt OK? 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Nei Var det jeg var redd for... :-( 0 Siter
red Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Var det jeg var redd for... :-( Du får ta det igjen i Juli Morsmelskerstatning og orntlig vin. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Du får ta det igjen i Juli Morsmelskerstatning og orntlig vin. Nei, da er det Svinedyr Champagne som står på ønskelisten, gitt!! ;-) 0 Siter
Gjest Har aldri smakt noen som er god Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Du får ta det igjen i Juli Morsmelskerstatning og orntlig vin. Enig... Og et lite glass kan man vel også unne seg - uten å måtte bruke erstatning...blir jo nesten ikke noe i melken av et lite glass? (Men - det er kanskje bare å tirre seg opp med et _lite_ glass). Mener å huske at jeg har hørt at den beste medisin for kolikkbarn er et glass vin - til moren. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Nei det har jeg aldri smakt. Jeg ville latt være eller bare tatt en ørlite smak. Jeg kan love deg at denne tiden går så fort at når du kommer i min alder ser du tilbake og smiler. Jeg husker dette godt, men hjelpe meg det er mange år siden og så fort de har gått. Nå er det kjærester, msn, sminke og musikk. 0 Siter
Zarine Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Ja, etter mi meining fins det ein alkofri raudvin som er veldig "normal" i smaken, men ikkje om eg hugsar kva den heiter no! Det er nemlig så lenge sidan eg smakte den. Håpar den fins enda, da! Dette må eg undersøke... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.