Gå til innhold

Dagen derpå etten date/møte?

Anbefalte innlegg

Gjest Jipii
Skrevet

Jeg møtte en jente igår og vi hadde det gøy sammen. Først spiste vi på McDonalds og så spilte vi biljard. Vil bare legge til at denne jenta traff jeg på en nettside og siden har det blitt mye snakking på MSN. Hu er fra Oslo men studerer i Kongsberg så det ble mye MSN: Tror vi snakket sammen i omtrent 3 uker hver dag.

Jeg hadde foreslått at vi skulle møtes når hu kom til Oslo i påsken og hu var enig. Da hu kom og jeg nevnte så var hu i tvil. Hu mente at hu var så sjenert og slikt. Jeg sa at jeg respekterte det og støttet henne i det. Det endte med at hu dagen etter ville møte meg da. Vi avtalte tid og det gikk bra. Vi spilte biljard i nesten 3 timer og så måtte jeg på nattejobben min.

Det jeg lurer på er om hva som skjer nå? Skal jeg sende sms, skal jeg vente på hennes telefon eller hva? Forresten så er mobiltelefonen min stjålet så jeg er jo ikke å få tak i på mobil da.

Skrevet

Send en msn der du takker for en hyggelig kveld og vil gjerne møtes igjen (hvis du vil da) Eller send mail, mer personlig da.. Lykke til! Hun lurer sikkert på selv hva hun skal nå!!

Gjest bebba
Skrevet

Hvis du har lyst til å møte henne igjen, så skriver du en melding på msn eller mail og foreslår det. Da er det opp til henne og kanskje hun har veldig lyst. Hopp i det, lykke til og kos dere.

Pappa Bjørn
Skrevet

Ja, her må du sende ballen over. Send henne en melding der du takker for en hyggelig date og at du gjerne vil treffe henne en annen gang om hun har lyst. Da er det hun som har utspillet og kan ta avgjørelsen, mens du har tatt kontakt og vist interesse. Dersom du ikke tar kontakt tror hun kanskje hun har gjordt noe galt eller at du ikke liker henne.

Lykke til.

Gjest Jipii
Skrevet

Ja, her må du sende ballen over. Send henne en melding der du takker for en hyggelig date og at du gjerne vil treffe henne en annen gang om hun har lyst. Da er det hun som har utspillet og kan ta avgjørelsen, mens du har tatt kontakt og vist interesse. Dersom du ikke tar kontakt tror hun kanskje hun har gjordt noe galt eller at du ikke liker henne.

Lykke til.

Ja, nå ringte jeg henne men for en tid å ringe på da. Hu sluttet på jobben og ventet på en venninne som skulle kjøre henne. Så det var ikke det beste tidspunktet å ringe på. Fikk bare snakket litt om noe her og der men så mått hu dra.

Ja, hva nå?

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg foreslår å sende en SMS...

Drsom man er rett på sak kan man sende en S&M.*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...