Gå til innhold

Nr 19 og toukeskonkurransen- hvem vinner

Anbefalte innlegg

Gjest reality titter
Skrevet

Hvem vinner denne runden tror dere??

Synd at det tar to uker mellom hver gang de viser vinneren! Det blir litt langdrygt..!!

Hva synes dere om dagens programm?

Skrevet

Syns de drøyer litt for lenge, er enig i at to uker før en får vite vinneren er lenge.

Dagens program: syns karin og jon virker veldig hyggelige.

Badet dems og badet til det andre paret nede ble kjempelekre!

Hun berta i andre etasje virker ikke helt god, hun står bare og kommanderer og sutrer, jeg har ikke sett henne jobbe.

Skrevet

natalie bitcher som vanlig. og de er langt ute på blåbærtur når det gjelder å gjøre ting selv.

tror enten trønderparet eller lasse og frue vinner. bad øker leilighetens verdi kraftig. lasse og frues bad var penest, men minst praktisk av de to badene, da de nesten ikke hadde skap og hyller.

jeg heier på malcolm og bengt, de har en sikker stil og de vet virkelig hva de gjør.

Skrevet

Jeg holder en knapp på Karin og Jon denne gangen. Vil tro at de to badene er ca like mye verd takstmessig, men at Karin og Jons er mer praktisk pga. skapene, og dermed får en ekstra pluss i boka.

Selv om jeg liker den rene stilen til Natalie/Erlend og Firhana(?)/Lasse, så synes jeg Malcolm/Bengt burde få uttelling for å holde en stil som matcher huset. Slenge opp gipsplater kan man gjøre hvor som helst, men når man har et gammelt hus, synes jeg det er ekstra fint at man restaurerer det opprinnelige fremfor å dekke over med noe upersonlig nytt.

Enig i at de drøyer episodene mye! Irriterende ikke å få vite hvem som vinner med en gang.

Gjest papirtiger
Skrevet

Likte best badet til Firhana og Lasse. Synes litt synd på Karin og Jon, så vil gjerne at de også gjør det bra.. Men ble litt forbauset over hvor mye penger de brukte på badet, hvordan skal de få råd til kjøkkenet..?

Jeg blir ikke forbauset om Erlend og dama vinner hele konkurransen. De er flinke, men litt uerfarne.

Jeg liker ikke stilen til det homofile paret. Synes også reaksjonen de hadde etter siste ukeskonkurranse var noe barnslig. Var det noen som sa dårlig taper..

Gjest reality titter
Skrevet

Jeg holder en knapp på Karin og Jon denne gangen. Vil tro at de to badene er ca like mye verd takstmessig, men at Karin og Jons er mer praktisk pga. skapene, og dermed får en ekstra pluss i boka.

Selv om jeg liker den rene stilen til Natalie/Erlend og Firhana(?)/Lasse, så synes jeg Malcolm/Bengt burde få uttelling for å holde en stil som matcher huset. Slenge opp gipsplater kan man gjøre hvor som helst, men når man har et gammelt hus, synes jeg det er ekstra fint at man restaurerer det opprinnelige fremfor å dekke over med noe upersonlig nytt.

Enig i at de drøyer episodene mye! Irriterende ikke å få vite hvem som vinner med en gang.

Programmet går jo ut på at de skal gjøre leiligheten i deres egen stil.. Jon og Karin har samme stil hjemme, og de andre også.. Det hadde ikke vært Lasse og Firhana sin stil å legge panel..

Malcom og Bengt derimot tror jeg har denne stilen hjemme også, eller de liker ihvertfall den stilen.

Når det gjelder skapplass så har Lasse og Firhana et rom rett ved siden av badet som er som et kott.. der kan de oppbevare håndklær etc.

jeg heier på Lasse og Firhana!!

Skrevet

Likte best badet til Firhana og Lasse. Synes litt synd på Karin og Jon, så vil gjerne at de også gjør det bra.. Men ble litt forbauset over hvor mye penger de brukte på badet, hvordan skal de få råd til kjøkkenet..?

Jeg blir ikke forbauset om Erlend og dama vinner hele konkurransen. De er flinke, men litt uerfarne.

Jeg liker ikke stilen til det homofile paret. Synes også reaksjonen de hadde etter siste ukeskonkurranse var noe barnslig. Var det noen som sa dårlig taper..

Det kommer helt ann på kjøperene på hvem som til sist vinner hele konkurransen. Det er jo de som skal betale for leiligheten som de synest er finest!

Jeg håper at Lasse og Firhana vinner jeg!

Gjest Malcolm og Bengt
Skrevet

Enig i at det blir altfor langdrygt.

Jeg ville absolutt helst hatt leiligheten til Malcolm og Bengt etterpå. Om ikke møblene etc er min stil, har jeg stor sans for at de tar vare på det originale treverket, takhøyden osv.

Downlights og gipsplater passer ikke i det huset, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...