Gjest smartttt Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hvor får jeg kjøpt det - og hva koster det? 0 Siter
Gjest jernia Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Jernvarer etc. Koster en knapp femtilapp? 0 Siter
dolianer Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Mange av de større matvarekjedene har det også. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Du får det gratis i dagligvarebutikkene - hvis du synes det er greit å ha et merkenavn (Tine eller Synnøve) på, da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jernvarer etc. Koster en knapp femtilapp? En femtilapp? Er det gullforgyldt eller? Et vanlig rødt plastlokk koster da ikke mange kroner på hvilkensomhelst dagligvare? 0 Siter
Gjest jernia Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 En femtilapp? Er det gullforgyldt eller? Et vanlig rødt plastlokk koster da ikke mange kroner på hvilkensomhelst dagligvare? Nei, jeg tenkte mer på disse som har en plate under i tre, og så et høyt, gjennomsiktig (pleksiglass / hardplast)-lokk som passer oppi et spor i treplaten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Nei, jeg tenkte mer på disse som har en plate under i tre, og så et høyt, gjennomsiktig (pleksiglass / hardplast)-lokk som passer oppi et spor i treplaten. Ah! Osteklokke. ) 0 Siter
Gjest jernia Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Ah! Osteklokke. ) Nettopp! I en særnorsk, firkantet utgave. I plast og tre. Høres like stygt ut som det er, men helt sikkert praktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.