Gjest nordmann i Sverige Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Bor fast i Sverige og skal søke jobb i mellomstilling (ja, det er jeg som søker personalejobben) der. Skriver ikke perfekt svensk og har valgt å skrive søknaden på norsk. Skal jeg skrive i søknaden at jeg gjerne setter meg på skolebenken for å lære perfekt svensk, eller blir det for dumt å skrive noe slikt? 0 Siter
cecily Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 det må da være positivt at du stiller deg åpen for å lære flytende svensk, slik at du slipper å skrive ytterligere brev på norsk. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg synes det å skrive at du skal lære deg perfekt svensk lyder dumt, men å skrive at du skal lære deg svensk er noe annet. 0 Siter
KaVa Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Nei - overhodet ikke dumt. Viser initiativ og vilje til å forbedre en "svakhet" i forhold til jobben. Positivt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.