Goliath Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_finnmark/3678323.html Slapp han så "lett" fordi han er same og således tilhører en minoritet selv? Er det i så fall riktig? 0 Siter
Grip Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det er en latterlig anmeldelse som legger beslag på ressurser som trengs på andre områder. Man skulle tro alle med noe mer pigmentering er rene persillekvaster som går i stykker for det minste, skjeve ord. Vi har ytringsfrihet her i landet, og det får rett og slett være grenser for tøv. Vedkommende politiker må selvsagt stå til ansvar overfor opinionen og sine velgere, og hvis han opptrer uklokt og udannet, vil han selvsagt møte konsekvensene andre måter enn gjennom rettsvesenet. 0 Siter
red Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det som er mest skremmende er at vi utvikler en politikerarme med 'bongo fra kongo', halvpedo smugglere, rallykjørere som lapper til folk i trynet, 'prinser' som tar med småjenter inn på rommet, hvalfangere i selvest og samer som mener de har rett til å kalle asylsøkere svartinger. Og Sponheim. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 nei - jeg tror han slapp unna fordi det nok er stygt sagft, men ikke kriminelt. Hvordan kunne egentlig da Trung fra IDOL si om seg selv; "YEAH! Jeg er den første gulingen som går videre i IDOL!".... om det var kriminelt... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 I utgangspunktet synes jeg ikke man skal straffes for å si "svarting". Det er en uting, ja, men jeg synes det blir litt over styr å ta det så alvorlig. At han slapp unna fordi han er same, er derimot rart for meg. Lurer på hva han ville sagt om jeg kalte han "samefaen" eller noe lignende. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 I utgangspunktet synes jeg ikke man skal straffes for å si "svarting". Det er en uting, ja, men jeg synes det blir litt over styr å ta det så alvorlig. At han slapp unna fordi han er same, er derimot rart for meg. Lurer på hva han ville sagt om jeg kalte han "samefaen" eller noe lignende. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 nei - jeg tror han slapp unna fordi det nok er stygt sagft, men ikke kriminelt. Hvordan kunne egentlig da Trung fra IDOL si om seg selv; "YEAH! Jeg er den første gulingen som går videre i IDOL!".... om det var kriminelt... Akkurat det jeg mener med at man overdriver litt når man lager oppstyr av at noen har kalt en "svarting". De gjør det jo selv 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det som er mest skremmende er at vi utvikler en politikerarme med 'bongo fra kongo', halvpedo smugglere, rallykjørere som lapper til folk i trynet, 'prinser' som tar med småjenter inn på rommet, hvalfangere i selvest og samer som mener de har rett til å kalle asylsøkere svartinger. Og Sponheim. Bare vent, snart blir jeg president! (melodi: fra Løvenes Konge; Snart blir jeg majistet) ps. fikk helt blackout om hvordan man skriver majistet... hallo!? 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det er en latterlig anmeldelse som legger beslag på ressurser som trengs på andre områder. Man skulle tro alle med noe mer pigmentering er rene persillekvaster som går i stykker for det minste, skjeve ord. Vi har ytringsfrihet her i landet, og det får rett og slett være grenser for tøv. Vedkommende politiker må selvsagt stå til ansvar overfor opinionen og sine velgere, og hvis han opptrer uklokt og udannet, vil han selvsagt møte konsekvensene andre måter enn gjennom rettsvesenet. Akkurat! Hvorfor bruke tid på slike ting når folk blir drept, ranet og voldtatt?! 0 Siter
red Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Bare vent, snart blir jeg president! (melodi: fra Løvenes Konge; Snart blir jeg majistet) ps. fikk helt blackout om hvordan man skriver majistet... hallo!? Majestet 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Majestet Aha! Majestet! Selvsagt! Visste jo at i og j ikke kan være ved siden av hverandre... bortsett fra i sjiraff. Nå fikk jeg avklart det. Kjekt å vite. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Akkurat det jeg mener med at man overdriver litt når man lager oppstyr av at noen har kalt en "svarting". De gjør det jo selv Ja - jeg blir sågar kalt "norrbagge!" :-) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 I utgangspunktet synes jeg ikke man skal straffes for å si "svarting". Det er en uting, ja, men jeg synes det blir litt over styr å ta det så alvorlig. At han slapp unna fordi han er same, er derimot rart for meg. Lurer på hva han ville sagt om jeg kalte han "samefaen" eller noe lignende. Same med blærekatarr = Skvettlapp 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Aha! Majestet! Selvsagt! Visste jo at i og j ikke kan være ved siden av hverandre... bortsett fra i sjiraff. Nå fikk jeg avklart det. Kjekt å vite. Fiji. ;-p 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det som er mest skremmende er at vi utvikler en politikerarme med 'bongo fra kongo', halvpedo smugglere, rallykjørere som lapper til folk i trynet, 'prinser' som tar med småjenter inn på rommet, hvalfangere i selvest og samer som mener de har rett til å kalle asylsøkere svartinger. Og Sponheim. Sponheim?!/#!/¤!¤&!/¤&!/#& Han er vel grei gutt! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Akkurat! Hvorfor bruke tid på slike ting når folk blir drept, ranet og voldtatt?! Så lenge vi har en lov mot rasisme så.. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Akkurat! Hvorfor bruke tid på slike ting når folk blir drept, ranet og voldtatt?! av svartinger *dukker* 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 jippo Og det blir sikkert lov å skrive sjino snart. 0 Siter
red Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Sponheim?!/#!/¤!¤&!/¤&!/#& Han er vel grei gutt! Grei gutt ja. Men etter min mening for dum til å være beslutningstager for en nasjon 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.