Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Grip

4

• red

3

• Goliath

3

• MsSophie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Det er en latterlig anmeldelse som legger beslag på ressurser som trengs på andre områder.

Man skulle tro alle med noe mer pigmentering er rene persillekvaster som går i stykker for det minste, skjeve ord.

Vi har ytringsfrihet her i landet, og det får rett og slett være grenser for tøv.

Vedkommende politiker må selvsagt stå til ansvar overfor opinionen og sine velgere, og hvis han opptrer uklokt og udannet, vil han selvsagt møte konsekvensene andre måter enn gjennom rettsvesenet.

Skrevet

Det som er mest skremmende er at vi utvikler en politikerarme med 'bongo fra kongo', halvpedo smugglere, rallykjørere som lapper til folk i trynet, 'prinser' som tar med småjenter inn på rommet, hvalfangere i selvest og samer som mener de har rett til å kalle asylsøkere svartinger. Og Sponheim.

Gjest Terakotta
Skrevet

nei - jeg tror han slapp unna fordi det nok er stygt sagft, men ikke kriminelt.

Hvordan kunne egentlig da Trung fra IDOL si om seg selv; "YEAH! Jeg er den første gulingen som går videre i IDOL!".... om det var kriminelt...

Gjest Daisy
Skrevet

I utgangspunktet synes jeg ikke man skal straffes for å si "svarting". Det er en uting, ja, men jeg synes det blir litt over styr å ta det så alvorlig.

At han slapp unna fordi han er same, er derimot rart for meg. Lurer på hva han ville sagt om jeg kalte han "samefaen" eller noe lignende.

Gjest Daisy
Skrevet

I utgangspunktet synes jeg ikke man skal straffes for å si "svarting". Det er en uting, ja, men jeg synes det blir litt over styr å ta det så alvorlig.

At han slapp unna fordi han er same, er derimot rart for meg. Lurer på hva han ville sagt om jeg kalte han "samefaen" eller noe lignende.

Gjest Daisy
Skrevet

nei - jeg tror han slapp unna fordi det nok er stygt sagft, men ikke kriminelt.

Hvordan kunne egentlig da Trung fra IDOL si om seg selv; "YEAH! Jeg er den første gulingen som går videre i IDOL!".... om det var kriminelt...

Akkurat det jeg mener med at man overdriver litt når man lager oppstyr av at noen har kalt en "svarting". De gjør det jo selv :P

Gjest Daisy
Skrevet

Det som er mest skremmende er at vi utvikler en politikerarme med 'bongo fra kongo', halvpedo smugglere, rallykjørere som lapper til folk i trynet, 'prinser' som tar med småjenter inn på rommet, hvalfangere i selvest og samer som mener de har rett til å kalle asylsøkere svartinger. Og Sponheim.

Bare vent, snart blir jeg president!

(melodi: fra Løvenes Konge; Snart blir jeg majistet)

ps. fikk helt blackout om hvordan man skriver majistet... hallo!?

Gjest Daisy
Skrevet

Det er en latterlig anmeldelse som legger beslag på ressurser som trengs på andre områder.

Man skulle tro alle med noe mer pigmentering er rene persillekvaster som går i stykker for det minste, skjeve ord.

Vi har ytringsfrihet her i landet, og det får rett og slett være grenser for tøv.

Vedkommende politiker må selvsagt stå til ansvar overfor opinionen og sine velgere, og hvis han opptrer uklokt og udannet, vil han selvsagt møte konsekvensene andre måter enn gjennom rettsvesenet.

Akkurat! Hvorfor bruke tid på slike ting når folk blir drept, ranet og voldtatt?!

Skrevet

Bare vent, snart blir jeg president!

(melodi: fra Løvenes Konge; Snart blir jeg majistet)

ps. fikk helt blackout om hvordan man skriver majistet... hallo!?

Majestet

Gjest Daisy
Skrevet

Majestet

Aha! Majestet! Selvsagt!

Visste jo at i og j ikke kan være ved siden av hverandre... bortsett fra i sjiraff.

Nå fikk jeg avklart det. Kjekt å vite.

Gjest Terakotta
Skrevet

Akkurat det jeg mener med at man overdriver litt når man lager oppstyr av at noen har kalt en "svarting". De gjør det jo selv :P

Ja - jeg blir sågar kalt "norrbagge!" :-)

Gjest Terakotta
Skrevet

Same med blærekatarr = Skvettlapp

Gjest mor i juni
Skrevet

Aha! Majestet! Selvsagt!

Visste jo at i og j ikke kan være ved siden av hverandre... bortsett fra i sjiraff.

Nå fikk jeg avklart det. Kjekt å vite.

Fiji. ;-p

Gjest Terakotta
Skrevet

Sponheim?!/#!/¤!¤&!/¤&!/#&

Han er vel grei gutt!

Gjest mor i juni
Skrevet

Akkurat! Hvorfor bruke tid på slike ting når folk blir drept, ranet og voldtatt?!

Så lenge vi har en lov mot rasisme så..

Gjest Terakotta
Skrevet

av svartinger

*dukker*

Gjest mor i juni
Skrevet

jippo

Og det blir sikkert lov å skrive sjino snart.

Skrevet

Sponheim?!/#!/¤!¤&!/¤&!/#&

Han er vel grei gutt!

Grei gutt ja. Men etter min mening for dum til å være beslutningstager for en nasjon :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...