Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får vente til Sør logger på :P

Ikke sant:-)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Grip

4

• red

3

• Goliath

3

• MsSophie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Terakotta
Skrevet

Det er jo noen også her på dol som utpeker rasister i bøtter og spann.

Hadde det vært opp til disse PK-naivistene, hadde følgelig mange av oss vært buret inne for lenge siden, og politiet lurt i kulissene...snusende i ip-adresser og andre spor.

Man kan jo være glad for at slike ekstremister ikke slipper til i styre og stell. Det er rart at enkelte har slik sans for tankekontroll og sensur, men det ligger vel i ryggmargen.

Det er nå ikke videre pent å kalle noen svartinger heller, syns nå jeg da - PK eller ikke PK.

:-)

Skrevet

Det er nå ikke videre pent å kalle noen svartinger heller, syns nå jeg da - PK eller ikke PK.

:-)

Pent, nei? Det er jo direkte udannet og som du vet, ville jeg aldri ta et slikt ord i min munn.

Men om andre velger å bruke slike uttrykk, er det først og fremst et problem for dem selv...og selvsagt ikke for politiet.

Det ville bli trangt i fengslet hvis alle som kom med udannede uttalelser, havnet i fengsel.

(Da ville vi nok vært plassert der for lenge siden, både du og jeg).

Gjest Terakotta
Skrevet

Pent, nei? Det er jo direkte udannet og som du vet, ville jeg aldri ta et slikt ord i min munn.

Men om andre velger å bruke slike uttrykk, er det først og fremst et problem for dem selv...og selvsagt ikke for politiet.

Det ville bli trangt i fengslet hvis alle som kom med udannede uttalelser, havnet i fengsel.

(Da ville vi nok vært plassert der for lenge siden, både du og jeg).

Ikke jeg - din ferbainna overhæstkuk tå ein skjøttarkaill!

DØKTIKAILL!

Skrevet

Ikke jeg - din ferbainna overhæstkuk tå ein skjøttarkaill!

DØKTIKAILL!

hehe....pass deg nå, ellers pusser jeg webmaster og sør på deg...din..din..trønderrasist :-)

Skrevet

vet det - du kjenner meg da :) Jeg er hvit som en keramisk flis :)

Å, herregud, din terakotta-potte, du er for gammel til å drive å skifte sånn hele tiden.

Eller for å si det på en annen måte - jeg er for gammel til å henge med i svingene;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...