Goliath Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Du får vente til Sør logger på Ikke sant:-) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det er jo noen også her på dol som utpeker rasister i bøtter og spann. Hadde det vært opp til disse PK-naivistene, hadde følgelig mange av oss vært buret inne for lenge siden, og politiet lurt i kulissene...snusende i ip-adresser og andre spor. Man kan jo være glad for at slike ekstremister ikke slipper til i styre og stell. Det er rart at enkelte har slik sans for tankekontroll og sensur, men det ligger vel i ryggmargen. Det er nå ikke videre pent å kalle noen svartinger heller, syns nå jeg da - PK eller ikke PK. :-) 0 Siter
Grip Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det er nå ikke videre pent å kalle noen svartinger heller, syns nå jeg da - PK eller ikke PK. :-) Pent, nei? Det er jo direkte udannet og som du vet, ville jeg aldri ta et slikt ord i min munn. Men om andre velger å bruke slike uttrykk, er det først og fremst et problem for dem selv...og selvsagt ikke for politiet. Det ville bli trangt i fengslet hvis alle som kom med udannede uttalelser, havnet i fengsel. (Da ville vi nok vært plassert der for lenge siden, både du og jeg). 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Pent, nei? Det er jo direkte udannet og som du vet, ville jeg aldri ta et slikt ord i min munn. Men om andre velger å bruke slike uttrykk, er det først og fremst et problem for dem selv...og selvsagt ikke for politiet. Det ville bli trangt i fengslet hvis alle som kom med udannede uttalelser, havnet i fengsel. (Da ville vi nok vært plassert der for lenge siden, både du og jeg). Ikke jeg - din ferbainna overhæstkuk tå ein skjøttarkaill! DØKTIKAILL! 0 Siter
Grip Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Ikke jeg - din ferbainna overhæstkuk tå ein skjøttarkaill! DØKTIKAILL! hehe....pass deg nå, ellers pusser jeg webmaster og sør på deg...din..din..trønderrasist :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 vet det - du kjenner meg da Jeg er hvit som en keramisk flis Å, herregud, din terakotta-potte, du er for gammel til å drive å skifte sånn hele tiden. Eller for å si det på en annen måte - jeg er for gammel til å henge med i svingene;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.