Gå til innhold

ansikktsmelk / tonic hvordan bruke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte meg to flasker, en med ansiktsmelk til å rense og en med tonic eller hva den het til å ha på til slutt.

Jeg dusjer hver morgenog vasker meg da iansiktet med en rensegele. Men hvordan skal den rensemelken brukes? Det står at man skal massere inn i ansiktet og så tørke av med bomull, så man skal ikke skylle da? Skal men bruke hendene eller bomullf or å massere den inn?

Tonicen påførte jeg med en bomullsdott til slutt, og så krem.

Er det her rett?

Gjest Daisy
Skrevet

Tror det er rett, ja. Man skal visst egentlig ikke bruke så mye vann i ansiktet har jeg hørt. Selv om jeg synes det hørtes rart ut. Etter ansiktsmelk skal man enten tørke over med kaldt vann eller ansiktsvann.

Gjest what the...
Skrevet

Rensemelken kan skylles av med lunkent vann.Til tonic bruker man bomull og tørke over etterpå.

Men du trenger ikke å bruke både rensegelè og melk/tonic etterpå.Blir "smør på flesk" da.

Skrevet

Rensemelken kan skylles av med lunkent vann.Til tonic bruker man bomull og tørke over etterpå.

Men du trenger ikke å bruke både rensegelè og melk/tonic etterpå.Blir "smør på flesk" da.

Men det trengs ikke å skylle av melken?

Tenkte jeg kunne bruke rensegele om morgenen i dusjen og de to andre på kvelden. Bør jeg bruke tonic etter rensegelen også?

Gjest Daisy
Skrevet

Tenkte jeg kunne bruke rensegele om morgenen i dusjen og de to andre på kvelden. Bør jeg bruke tonic etter rensegelen også?

Svarer på det, jeg. Jeg pleier å bruke tonic etter rensegel. Synes jeg får så glatt og deilig hud av det ;o)

Gjest what the...
Skrevet

Man MÅ vel ikke skylle av melken før man bruker tonic,men en får kanskje bedre virkning av tonicen om man bruker den på "ren" hud.

Om man bruker tonic etter rensegelè blir vel en "smakssak" vil jeg tro.

Selvsagt kan du bruke rensegelè på morgenen og resten på kvelden.Trodde du kanskje mente å bruke gelè rett før rensing med melk/tonic:o)

Skrevet

Man MÅ vel ikke skylle av melken før man bruker tonic,men en får kanskje bedre virkning av tonicen om man bruker den på "ren" hud.

Om man bruker tonic etter rensegelè blir vel en "smakssak" vil jeg tro.

Selvsagt kan du bruke rensegelè på morgenen og resten på kvelden.Trodde du kanskje mente å bruke gelè rett før rensing med melk/tonic:o)

Poneget med melken er vel å slippe å bruke vann? Så jeg tror jeg nøyer meg med å tørke av med bomull før tonic jeg.

Holder å vaske med vann en gang per dag håper jeg.

Rensemelken fjerner sminke også eller?

Gjest what the...
Skrevet

Poneget med melken er vel å slippe å bruke vann? Så jeg tror jeg nøyer meg med å tørke av med bomull før tonic jeg.

Holder å vaske med vann en gang per dag håper jeg.

Rensemelken fjerner sminke også eller?

Poenget med melken er å åpne porene for å få ut "møkka".

Melken kan vel fjerne sminke også så lenge den ikke er vannfast.Men man må vel gnikke mer da og det er ikke bra for huden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...