Gå til innhold

Rehabiliteringspenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå snart vært sykemeldt ett år, og må over på rehabiliteringspenger.

Er det noen som kan forklare litt om hvordan de regner det ut? Hva bruker de som beregningsgrunnlag etc.?

Jeg tjente ca. 320 000,- i fjor, blir det da 66% av dette jeg får brutto?

Er veldig takknemlig for svar.

mvh

Gjest rhino
Skrevet

Hei,

du vil få utbetalt 66% av beregningsgrunnlaget ditt.Beregningsgrunnlaget ditt mener jeg å vite er årsinntekten du hadde det siste året før du mistet minimum 50% av arbeidsevnen din.Du må altså se på hva du tjente året før du ble sykmeldt(antar at du har vært 100% sykmeldt?).

Skrevet

Hei,

du vil få utbetalt 66% av beregningsgrunnlaget ditt.Beregningsgrunnlaget ditt mener jeg å vite er årsinntekten du hadde det siste året før du mistet minimum 50% av arbeidsevnen din.Du må altså se på hva du tjente året før du ble sykmeldt(antar at du har vært 100% sykmeldt?).

Hei!

Takk for svar!

Har vært 100% sykemeldt siden mai i fjor.

Så da blir det hva jeg tjente i 2002 som blir grunnlaget da?

mvh

Skrevet

Hei,

Eller gjennomsnittet av det tre siste årene , etter hva du kommer best utav det med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...