Ginger2002 Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hei! Jeg har nå snart vært sykemeldt ett år, og må over på rehabiliteringspenger. Er det noen som kan forklare litt om hvordan de regner det ut? Hva bruker de som beregningsgrunnlag etc.? Jeg tjente ca. 320 000,- i fjor, blir det da 66% av dette jeg får brutto? Er veldig takknemlig for svar. mvh 0 Siter
Gjest rhino Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hei, du vil få utbetalt 66% av beregningsgrunnlaget ditt.Beregningsgrunnlaget ditt mener jeg å vite er årsinntekten du hadde det siste året før du mistet minimum 50% av arbeidsevnen din.Du må altså se på hva du tjente året før du ble sykmeldt(antar at du har vært 100% sykmeldt?). 0 Siter
Ginger2002 Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Hei, du vil få utbetalt 66% av beregningsgrunnlaget ditt.Beregningsgrunnlaget ditt mener jeg å vite er årsinntekten du hadde det siste året før du mistet minimum 50% av arbeidsevnen din.Du må altså se på hva du tjente året før du ble sykmeldt(antar at du har vært 100% sykmeldt?). Hei! Takk for svar! Har vært 100% sykemeldt siden mai i fjor. Så da blir det hva jeg tjente i 2002 som blir grunnlaget da? mvh 0 Siter
siriil Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hei, du vil få utbetalt 66% av beregningsgrunnlaget ditt.Beregningsgrunnlaget ditt mener jeg å vite er årsinntekten du hadde det siste året før du mistet minimum 50% av arbeidsevnen din.Du må altså se på hva du tjente året før du ble sykmeldt(antar at du har vært 100% sykmeldt?). Eller gjennomsnittet av det tre siste årene , etter hva du kommer best utav det med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.