Gjest elina presley Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg kan rett og slett ikke å legge øyenskygge og vet ikke om den skal legges på hele lokket opp til brynet eller hva? Kan noen hjelpe meg? Hva med hvilke farger en skal bruke? Jeg har lys/mellomblondt hår, lys hud og grønne øyne. 0 Siter
damedame Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Over hele lokket. Mest på ytterste (utvider øynene). 2/3 på "underlokket". For å løfte øyelokket: lys skygge øverst oppe under brynet. Effekten forsterkes om du bruker skygge med perlemor eller shine stick. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Pleier å legge en lys opp til globelinjen, som det heter. Og en mørkere nederst. Vanskelig å forklare det der. Ta turen innom BodyShop; der sminker de ofte og veileder. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Over hele lokket. Mest på ytterste (utvider øynene). 2/3 på "underlokket". For å løfte øyelokket: lys skygge øverst oppe under brynet. Effekten forsterkes om du bruker skygge med perlemor eller shine stick. Du var jo mye flinkere enn meg til å forklare det der! Men det er jo forskjell på fest og hverdags også. Bruker ganske lite til hverdags. 0 Siter
cecily Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Over hele lokket. Mest på ytterste (utvider øynene). 2/3 på "underlokket". For å løfte øyelokket: lys skygge øverst oppe under brynet. Effekten forsterkes om du bruker skygge med perlemor eller shine stick. er du flink med sminke? jeg har alltid syntes at jeg har så små øyne, og jeg liker ikke så mye mørk kajal. til fest legger jeg lys skygge nesten helt opp til brynet og mørkere nedover og ytterst som du sier. men synes ikke effekten er stor nok. hjelpe meg? 0 Siter
damedame Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 er du flink med sminke? jeg har alltid syntes at jeg har så små øyne, og jeg liker ikke så mye mørk kajal. til fest legger jeg lys skygge nesten helt opp til brynet og mørkere nedover og ytterst som du sier. men synes ikke effekten er stor nok. hjelpe meg? Du sier ikke noe om hudfarge. Det er jo best om du får noen til å se på huda og gi tips enn at jeg skal "vurdere" hudfargen og fargesammensetning utfra hvilke ord du bruker for å beskrive. Be om å bli sminket på et parfymeri, og si hvordan du vil ha det. Spør og lær underveis 0 Siter
cecily Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Du sier ikke noe om hudfarge. Det er jo best om du får noen til å se på huda og gi tips enn at jeg skal "vurdere" hudfargen og fargesammensetning utfra hvilke ord du bruker for å beskrive. Be om å bli sminket på et parfymeri, og si hvordan du vil ha det. Spør og lær underveis will do. 0 Siter
Gjest elina presley Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Du sier ikke noe om hudfarge. Det er jo best om du får noen til å se på huda og gi tips enn at jeg skal "vurdere" hudfargen og fargesammensetning utfra hvilke ord du bruker for å beskrive. Be om å bli sminket på et parfymeri, og si hvordan du vil ha det. Spør og lær underveis må man kjøpe masse sminke da som takk liksom? 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 http://www.bryllupsweb.no/sminketips.html 0 Siter
darma Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 www.nivea.com har en side der man plukker ut et bilde av en modell som ligner enn selv i hår/hudfarge - så kan man sminke denne! Og man får instruksjon hvordan gjøre dette i virkeligheten! (du trenger ikke kjøpe noe..hehe) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.