Gå til innhold

homo-hetero

Anbefalte innlegg

Gjest tsjekjesi
Skrevet

Hva gjør at du tenner på det kjønnet du tenner på? Og er du hetero eller homo?

Selv er jeg hetero og tenner på gutter. De er flotte å se på, opphissende med utovertiss, og musler og alt det maskuline.

Jenter tenner meg ikke, men jeg kan se at jentekroppen er flott, å komme i nærkontakt med en jente sexualt virker ekkelt på meg, og jeg kunne heller ikke vært sammen med en jente siden jeg synes jenter er litt for forfengelige og sutrete og opptatt av drama.

Du da?

Gjest zaumer
Skrevet

Jeg tenner på jenter, kuer, hopper, simler, purker osv.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg er hetero fordi jeg liker forskjellene. Jeg liker gentlemen. Hvis jeg skulle hatt en jente hadde jeg følt det ble mer som å bo med en bestevenninne.

Men enig i at kvinnekroppen er flott. Jeg har bare ikke lyst på den.

Gjest anonym fyr
Skrevet

Før var jenter kjekt å se på.Snille og pene... Man tenner slik fordi det er normalt. Homofili og zoofili osv. tror jeg ikke er det. Men det er nå min mening da.

Nå tenner ikke lenger. Det er bare tomt hos meg. :-(

Gjest Daisy
Skrevet

Før var jenter kjekt å se på.Snille og pene... Man tenner slik fordi det er normalt. Homofili og zoofili osv. tror jeg ikke er det. Men det er nå min mening da.

Nå tenner ikke lenger. Det er bare tomt hos meg. :-(

Tenner ikke jenter eller tenner ikke noen? Kjipt hvis det er ingen som tenner deg da ;o)

Gjest anonym fyr
Skrevet

Tenner ikke jenter eller tenner ikke noen? Kjipt hvis det er ingen som tenner deg da ;o)

"Tenner ikke jenter eller tenner ikke noen? "

Hverken jenter eller noe annet hjelper. Tror det kommer av at jeg har en sykdom. Blodprøvene er ikke normale, men der er ingenting smittsomt. De har ikke funnet presis diagnose ennå. Savner normalt liv, føler meg som et null.

Gjest Daisy
Skrevet

"Tenner ikke jenter eller tenner ikke noen? "

Hverken jenter eller noe annet hjelper. Tror det kommer av at jeg har en sykdom. Blodprøvene er ikke normale, men der er ingenting smittsomt. De har ikke funnet presis diagnose ennå. Savner normalt liv, føler meg som et null.

Uff, da. Får håpe det blir bedre når du får en diagnose og medisiner.

klem

Gjest anonym fyr
Skrevet

Uff, da. Får håpe det blir bedre når du får en diagnose og medisiner.

klem

takk :-)

Gjest Daisy
Skrevet

takk :-)

Blir alltid trist når jeg hører om folk som er syke og som ikke har det bra :(

Tror jeg er for emosjonell til tider. Sliter der...

Gjest malun
Skrevet

Jeg tenner på glimt i øyet, fine rygger, sterke hender, selvtillit og kjappe replikker. Jeg kan rett og slett snakkes i seng. :o)

Jeg er sånn ca 80 % heterofil og tenner stort sett på menn. Men det finnes unntak.

• 2 uker senere...
Gjest anonym fyr
Skrevet

Blir alltid trist når jeg hører om folk som er syke og som ikke har det bra :(

Tror jeg er for emosjonell til tider. Sliter der...

"Tror jeg er for emosjonell til tider. "

Det er ikke mitt inntrykk. Tror heller du er høyst normal og mentalt veldig sunn person. Emosjoner er grunnlag for omtanke og det har du.

Skrevet

"Tror jeg er for emosjonell til tider. "

Det er ikke mitt inntrykk. Tror heller du er høyst normal og mentalt veldig sunn person. Emosjoner er grunnlag for omtanke og det har du.

Tusen takk! :o)

Nå ble jeg glad!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...