Gå til innhold

Til dere uten barn..

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Hva gjør dere i påsken? Hvis dere ikke reiser bort da.. Prioriterer dere familien eller venner? Eller en blanding? Eller slapper dere av og koser dere med kjæresten? Eller går på by´n?

I dag får ejg besøk av to venninner, ost og vin! ; ) I morgen kommer søstra mi og blir til torsdag, torsdag kveld skal ejg til mormor, fredag være sammen med sambis, lørdag vorspil og ut, søndag + mandag slappe av.. kanskje på middag til svigers...

Vil gjerne være litt sammen emd samboeren, siden vi stresser en del ellers, og venner - ha det litt gøy. : ) Og så er mormor alene, og depper en del i høytider hvor det skjer lite, alt er stengt osv. Og søstern som jeg vet hadde hatt best av en ferie egentlig, men ikke har noe sted å reise..

Hva gjør dere i påsken?

Dere med barn er vel hjemme med mann og barn og maler egg og koser dere! ; )

Om 50 minutter tar jeg fereie.. skal bli deilig..

Ønsker dere alle en fin påske - uansett hva dere skal .

GOD PÅSKE! ; )

Mvh

Gjest halogen
Skrevet

Jeg har barn, men har ikke alltid hatt det! :-) Så jeg drister meg til å svare likevel.

Før vi fikk barn var vi vanligvis hjemme og koste oss sammen som par, besøkte venner og familie... vi har aldri hatt tradisjon for å reise bort i påsken. Siden alt er "dobbelt så dyrt" i påsken har vi pleid å reist på fjellet en langhelg eller en uke en eller annen gang i februar / mars.

Etter at vi fikk barn har skiene samlet støv... og vennebesøkene blitt færre. :-)

Skrevet

Vi har ingen barn, så vi koser oss bare sammen. Treffer venner, fester litt, koselige middager, videokveld, elske foran peisen, besøke famile.. Alt det vi pleier å gjøre når vi har fri, i helger og sånn egentlig..

Bare det å kunne ligge å dra seg lenge om morgenen sammen er jo deilig da, og kunne være oppe lenge og bare tøyse og ha det gøy sammen.

Ikke akkurat påske aktiviteter dette men..

Skrevet

Jeg skal ikke svare, men spør sånn ut i lufta: Er det fritt for snø i Oslo-marka nå?

Skrevet

Jeg skal ikke svare, men spør sånn ut i lufta: Er det fritt for snø i Oslo-marka nå?

Neppe. Ifølge min søster var det blå-swix føre forrige fredag.

Skrevet

Neppe. Ifølge min søster var det blå-swix føre forrige fredag.

Høres deilig ut.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg skal hjem til familien, men være med venner også. Gleder meg.

Men noe påskeegg-maling blir det nok ikke på meg.

Heldig du som tar ferie nå.... jeg har et døgn igjen ;o)

Gjest Daisy
Skrevet

Har ikke vært i marka, men i byen er det hvertfall null snø.

Skrevet

Godteri, cola, mat, internett, tv, pledd på sofaen, enda mer godteri og cola.

Ca ingen jeg kjenner er i byen denne uka...

Gjest Daisy
Skrevet

Ditto. Men heldigvis reiser jeg hjem i morgen.

Gjest malun
Skrevet

Vel, noen av oss som har barn har passet på å ta en tur til København uten barn - for å spise, drikke og ha oss på det aller groveste.

;o)

Gjest mor i juni
Skrevet

..hørtes kjent ut..... :-)

Skrevet

Vel, noen av oss som har barn har passet på å ta en tur til København uten barn - for å spise, drikke og ha oss på det aller groveste.

;o)

*gisp*

Gjest mor i juni
Skrevet

Hjemme. Asfaltpåske. Vi har pleid å reise på hyttetur med venner, til Hemsedal, Beitostølen, Hafjell, Sälen... gå på ski, spise godis, drikke oss dritings på afterski..

Men i år skal plutselig den ene jobbe, den andre er i Brasil, paret har plutselig to unger, og vi snekrer tilbygg. Pluss at jeg har bekkenløsning, så jeg kan ikke bevege meg så langt uansett..

Håper det er noe bra på TV de neste dagene. :-)

Gjest malun
Skrevet

*gisp*

Ja, vi skulle nok ha droppet maten.

;oP

Gjest malun
Skrevet

Hjemme. Asfaltpåske. Vi har pleid å reise på hyttetur med venner, til Hemsedal, Beitostølen, Hafjell, Sälen... gå på ski, spise godis, drikke oss dritings på afterski..

Men i år skal plutselig den ene jobbe, den andre er i Brasil, paret har plutselig to unger, og vi snekrer tilbygg. Pluss at jeg har bekkenløsning, så jeg kan ikke bevege meg så langt uansett..

Håper det er noe bra på TV de neste dagene. :-)

Det er i hvert fall en bra ting på TV de neste dagene: Robson Greene.

*slafse*

Gjest mor i juni
Skrevet

*slafse*

..Åkken?

Skrevet

Ja, vi skulle nok ha droppet maten.

;oP

Ja, det får da være måte på. *korser seg*

Skrevet

*slafse*

Endelig en som er enig med meg der !

Gjest malun
Skrevet

..Åkken?

Hovedrollen i TV 2s påskekrim "Arr i sjelen".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...