MsSophie Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det er i hvert fall en bra ting på TV de neste dagene: Robson Greene. *slafse* *sikle* 0 Siter
nanna Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det er i hvert fall en bra ting på TV de neste dagene: Robson Greene. *slafse* Hva har jeg gått glipp av nå??? Hvem? Hva? Hvor? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva har jeg gått glipp av nå??? Hvem? Hva? Hvor? Hovedrollen i TV 2s påskekrim "Arr i sjelen". 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hovedrollen i TV 2s påskekrim "Arr i sjelen". Er det den som var i går for den var så spennende ) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Er det den som var i går for den var så spennende ) Jaa, slutten kommer i dag. Så er det en ny historie på to episoder i morgen og torsdag. 0 Siter
nanna Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hovedrollen i TV 2s påskekrim "Arr i sjelen". Åh, er det det han heter. *flau* Jeg så jo på det igår. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jaa, slutten kommer i dag. Så er det en ny historie på to episoder i morgen og torsdag. Det er noe bra og se fram til ). Ellers så synes jeg tv er ganske kjedelig 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det er noe bra og se fram til ). Ellers så synes jeg tv er ganske kjedelig Hva med Eckbos påskenøtter, da? De er morsomme! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva med Eckbos påskenøtter, da? De er morsomme! Også kan man vinne kuule nøtTe-skjorter ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva med Eckbos påskenøtter, da? De er morsomme! Jeg er faktisk så lei av tv at jeg gidder bare å se enkelte ting. Nyheter er et must, torsdagsklubben og dokumentarer. Jeg sjekker programmet hver dag og ofte er det ingenting jeg gidder å se på. Men jeg liker senkveld og juding amy og den tredje vakten og enkelte andre ting. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg er faktisk så lei av tv at jeg gidder bare å se enkelte ting. Nyheter er et must, torsdagsklubben og dokumentarer. Jeg sjekker programmet hver dag og ofte er det ingenting jeg gidder å se på. Men jeg liker senkveld og juding amy og den tredje vakten og enkelte andre ting. Jeg har også vært skikkelig lei av TV en lang periode. Har bare giddet å se Judging Amy og Friends. Men nå koser jeg meg skikkelig med TV 2s påskenøtter og Arr i sjelen, og i går var det Institusjonen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg har også vært skikkelig lei av TV en lang periode. Har bare giddet å se Judging Amy og Friends. Men nå koser jeg meg skikkelig med TV 2s påskenøtter og Arr i sjelen, og i går var det Institusjonen. Institusjonen er søt, den har jeg sett på noen ganger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.