Gå til innhold

Slankepiller fra USA (epletre?) Før 15.00? Pliis?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Var et innlegg her for en stund siden.. Husker verken forum eller mnd. så nytter ikke søke.. Der sto det en link til en amerikansk side hvor man kunne bestille slankepiller.. Noen som vet om noe lignende eller tilfeldigvis har linken??

Takknemdlig for svar... Helst før 15.00! ; )

Fortsetter under...

Gjest bruk prevensjon samtidig
Skrevet

Du bør ikke bruke slike preparater hvis du prøver å bli gravid. De kan medføre at kroppen ikke tar opp de stoffene den trenger av maten, og det kan føre til skader på et foster.

Gjest Pricilla
Skrevet

Du bør ikke bruke slike preparater hvis du prøver å bli gravid. De kan medføre at kroppen ikke tar opp de stoffene den trenger av maten, og det kan føre til skader på et foster.

Det er itte til meg serru! ; ) Men til en venninne av svigermor.. Hun lurte på om jeg hadde en link, siden ejg hadde nevnt det en gang for henne. Svigermor kjøpte nemlig en boks av en annen venninne for 800 Kr! Og da sa jeg at hvis hun bestilte selv koster en boks 200 kr.. Derfor.

Jeg vet da bedre enn det kjære deg... God påske. : )

Skrevet

Hvorfor kaste bort penger på noen som ikke fortjener det?

Kan du ikke da heller gi de bort til et godt formål....?

Resultatet for deg og vekten din blir uansett det samme.

Gjest Pricilla
Skrevet

Hvorfor kaste bort penger på noen som ikke fortjener det?

Kan du ikke da heller gi de bort til et godt formål....?

Resultatet for deg og vekten din blir uansett det samme.

Hæ? du misforstår litt.. Gi bort hva?

Jeg skulle bare skaffe linken til hun andre venninna til svigers, siden hun ville ha samme type som svigers ga 800 kr for.. Hun første venninna som tok 800 for de pillene er så sleip... bestiller for svigers og tjener 600 på det. DERFOR skulle ejg bare gi dem linken, så kan de bestille hva pokker de vil.. Synes bare det var for jævlig at hun første venninna skal snyte dem.

Gjest Daisy
Skrevet

Det er itte til meg serru! ; ) Men til en venninne av svigermor.. Hun lurte på om jeg hadde en link, siden ejg hadde nevnt det en gang for henne. Svigermor kjøpte nemlig en boks av en annen venninne for 800 Kr! Og da sa jeg at hvis hun bestilte selv koster en boks 200 kr.. Derfor.

Jeg vet da bedre enn det kjære deg... God påske. : )

Prøver du å bli gravid? Har ikke jeg fått med meg... gratulerer!

Annonse

Skrevet

Hæ? du misforstår litt.. Gi bort hva?

Jeg skulle bare skaffe linken til hun andre venninna til svigers, siden hun ville ha samme type som svigers ga 800 kr for.. Hun første venninna som tok 800 for de pillene er så sleip... bestiller for svigers og tjener 600 på det. DERFOR skulle ejg bare gi dem linken, så kan de bestille hva pokker de vil.. Synes bare det var for jævlig at hun første venninna skal snyte dem.

OK - men det var ikke så lett å lese det ut fra det første innlegget ditt da? :-)

Gjest bruk penger på annet
Skrevet

Ikke gidd slankepiller..

Gjest epletre
Skrevet

Gaa inn paa www.ebay.com og sok paa "diet pills". Da faar du opp mye rart da;0)

Gjest mor i juni
Skrevet

OK - men det var ikke så lett å lese det ut fra det første innlegget ditt da? :-)

Har man alltid full meldeplikt om hvorfor og hvordan og når og hvor...?? :-)

Skrevet

Ville heller rådet slektningen din til å oppsøke lege og få utskrevet slankemedisiner som har effekt.

(Xenical eller Reductil)

Den dritten de selger på nettet er bare tull, og fungerer det så er det enten fordi det inneholder noe ulovelig (efedrin eller amfetamin feks) eller fordi det skulle vært på resept. I Sydenske land før en ofte kjøpt slike medisiner uten resept. men hadde ikke turt Reductil uten medisinsk oppfølging. Den medisinen kan ha farlige bivirkninger.

Skrevet

Har man alltid full meldeplikt om hvorfor og hvordan og når og hvor...?? :-)

Selvfølgelig ikke - men da kan man jo heller ikke forvente annet svar.

Som man roper i skogen får man svar:-)

Gjest mor i juni
Skrevet

Selvfølgelig ikke - men da kan man jo heller ikke forvente annet svar.

Som man roper i skogen får man svar:-)

Jeg syns ikke hun ropte i skogen, det var du som ville ha tilleggsopplysninger om hvorfor i all verden hun skulle kaste bort penger på denne måten.

Og når hun utdyper sier du at - ok, det kom ikke fram i det første innlegget. Ingen skal behøve å rettferdiggjøre spørsmålene sine, mener jeg. Dessuten var spørsmålet først og fremst til "epletre".. :-)

Annonse

Skrevet

Jeg syns ikke hun ropte i skogen, det var du som ville ha tilleggsopplysninger om hvorfor i all verden hun skulle kaste bort penger på denne måten.

Og når hun utdyper sier du at - ok, det kom ikke fram i det første innlegget. Ingen skal behøve å rettferdiggjøre spørsmålene sine, mener jeg. Dessuten var spørsmålet først og fremst til "epletre".. :-)

Jeg trodde faktisk først at epletre hadde noe med slankepillene å gjøre (merke el.l).

Mine "spørsmål" var vel mer ment som råd enn spørsmål.

Slankepiller ER bortkastede penger, og hvis de i beste fall gir deg noen vektreduksjon på kort sikt - så risikerer du å legge enda mer på deg på lang sikt.

Jeg har en kamerat som er blitt mangemillionær på å selge og markedsføre slankepiller.

Som han selv sier -jeg driver på en måte "voksenopplæring". De som fremdeles er så lettlurte når de er kommet i voksen alder må man lure på om ønsker å bli lurt?

Men det rare er at de fortsetter å lete etter nye "mirakelprodukter" etter å ha blitt lurt gang på gang...

Så han bytter firma- og produktnavn, og milionene triller inn.

Det ENESTE som virker på litt sikt er omlegging av kosthold OG trening.

Det finnes ingen enkel mirakelkur....

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg trodde faktisk først at epletre hadde noe med slankepillene å gjøre (merke el.l).

Mine "spørsmål" var vel mer ment som råd enn spørsmål.

Slankepiller ER bortkastede penger, og hvis de i beste fall gir deg noen vektreduksjon på kort sikt - så risikerer du å legge enda mer på deg på lang sikt.

Jeg har en kamerat som er blitt mangemillionær på å selge og markedsføre slankepiller.

Som han selv sier -jeg driver på en måte "voksenopplæring". De som fremdeles er så lettlurte når de er kommet i voksen alder må man lure på om ønsker å bli lurt?

Men det rare er at de fortsetter å lete etter nye "mirakelprodukter" etter å ha blitt lurt gang på gang...

Så han bytter firma- og produktnavn, og milionene triller inn.

Det ENESTE som virker på litt sikt er omlegging av kosthold OG trening.

Det finnes ingen enkel mirakelkur....

Jeg vet det, men det var ikke poenget. Men ok. ;-)

Skrevet

Jeg vet det, men det var ikke poenget. Men ok. ;-)

Jeg forstod at det ikke var ditt poeng - men jeg ville bare understreke mitt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...