Gå til innhold

Det er GAMMELDAGS å røyke på unger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

toillkuk! :)

Nå reiser jeg til opprinnelsen - der blir det vel både tobakk og karsk i nesa! *s*

GOD PÅSKE!

God påske til deg også, og din standhaftige følgesvenn.. :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, mulig det. Men syntes jo synd på den stakkars babyen som måtte leve i den stanken!

Jeg trodde stanken som regel kom fra små babyer jeg...??

Skrevet

Det kan være farlig å slutte om man er psykisk for syk. Jeg prøvde da jeg var sykere enn nå og endte på sykehus med overdose etter seks dager. Når jeg kom hjem prøvde jeg igjen og merket med en gang at jeg ble dårligere psykisk. Det var da. Nå når jeg er bedre tror jeg ikke at det er farlig, men akkurat nå er ikke motivasjonen der. Jeg slutter når den kommer :)

En annen sak er at det er naturlig for meg å ta hensyn til de som ikke røyker. Har jeg besøk av ikke-røykere så røyker jeg ikke, enkelt og greit. Jeg står heller ikke ute og blåser røyk på folk.

Bente831365380491
Skrevet

Jeg trodde stanken som regel kom fra små babyer jeg...??

Har du noen ganger sett en baby røyke da????

Bente831365380491
Skrevet

Stanken? Det kommer vel litt an på hvilket merke som røykes?

Røykstank blir det uansett!!!!!

Skrevet

Har du noen ganger sett en baby røyke da????

Nå var det en annen og værre stank jeg tenkte på da....

Har du sett en røyker med grønn gørre i buksene da? :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...