Grip Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 toillkuk! Nå reiser jeg til opprinnelsen - der blir det vel både tobakk og karsk i nesa! *s* GOD PÅSKE! God påske til deg også, og din standhaftige følgesvenn.. :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Ja, mulig det. Men syntes jo synd på den stakkars babyen som måtte leve i den stanken! Jeg trodde stanken som regel kom fra små babyer jeg...?? 0 Siter
Soria Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Det kan være farlig å slutte om man er psykisk for syk. Jeg prøvde da jeg var sykere enn nå og endte på sykehus med overdose etter seks dager. Når jeg kom hjem prøvde jeg igjen og merket med en gang at jeg ble dårligere psykisk. Det var da. Nå når jeg er bedre tror jeg ikke at det er farlig, men akkurat nå er ikke motivasjonen der. Jeg slutter når den kommer En annen sak er at det er naturlig for meg å ta hensyn til de som ikke røyker. Har jeg besøk av ikke-røykere så røyker jeg ikke, enkelt og greit. Jeg står heller ikke ute og blåser røyk på folk. 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg trodde stanken som regel kom fra små babyer jeg...?? Har du noen ganger sett en baby røyke da???? 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Stanken? Det kommer vel litt an på hvilket merke som røykes? Røykstank blir det uansett!!!!! 0 Siter
Goliath Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Har du noen ganger sett en baby røyke da???? Nå var det en annen og værre stank jeg tenkte på da.... Har du sett en røyker med grønn gørre i buksene da? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.