Gå til innhold

Et sikkert vårtegn... iiik!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble mest imponert over at hun sovnet, jeg! :)

hehe, ja. Det er vel Frøken Sovehjerte det er snakk om her :)

Fortsetter under...

Skrevet

hehe, ja. Det er vel Frøken Sovehjerte det er snakk om her :)

Kanskje hun har narkolepsi? Hehe.. Det var i alle fall en uhyggelig historie! Påske"krim" fra virkeligheten, tihi!

Skrevet

Kanskje hun har narkolepsi? Hehe.. Det var i alle fall en uhyggelig historie! Påske"krim" fra virkeligheten, tihi!

:)

Skrevet

Aha! Mysteriet er løst. Kattematen :-(

Jeg har også kattemat, men jeg hadde samme problemet i en annnen leilighet en gang, og da hadde jeg hverken hunde- eller kattemat.. Men, klart, det kan jo være en sammenheng.. Uansett - de er noen ekle smådjevler. Hos meg har de dukket opp i omtrent samtlige rom - til og med i skapet på badet! Buææærk..

Gjest Daisy
Skrevet

Tro det eller ei, men (la oss kalle henne NN) våknet opp med en edderkopp hengende over nesa hennes. Fra taket og ned hang den! Hun ble lammet av skrekk og lå og stirret på den til hun sovna. Da hun våknet igjen var den borte.

Grøss.

Da var den sikkert falt ned i munnen hennes :P

Annonse

ilene1365380268
Skrevet

Har ikke lest svarene dine.

Men fjerne all mat i huset i to uker. Uten mat og drikke....duger billene ikke..

Vi flytta maten ned i kjelleren da vi var plaget med biller...Og det var effektivt!

Skrevet

Da var den sikkert falt ned i munnen hennes :P

Iiiih! Huff, du må ikke si slikt :)

Gjest Daisy
Skrevet

Iiiih! Huff, du må ikke si slikt :)

Muahahahaha! Men det er jo sant. Leste et sted at man svelger så og så mange edderkopper i året. Husker ikke hvor mange det var, men ekkelt mange nok. Men man er jo ikke så utsatt i Norge som i andre land, da.

Skrevet

Muahahahaha! Men det er jo sant. Leste et sted at man svelger så og så mange edderkopper i året. Husker ikke hvor mange det var, men ekkelt mange nok. Men man er jo ikke så utsatt i Norge som i andre land, da.

Jøss, er det sant?

Gjest Daisy
Skrevet

Jøss, er det sant?

Det er også sant, ja *s*

Gjest blame
Skrevet

Jeg leste at på verdensbasis svelger hvert menneske ca 6 edderkopper i året.. Vet ikke om dette skal tas med en klype salt, husker ikke hvor jeg leste det.

Men det er jo mange land som er mer utsatt for dette enn Norge, da.. Heldigvis.

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg leste at på verdensbasis svelger hvert menneske ca 6 edderkopper i året.. Vet ikke om dette skal tas med en klype salt, husker ikke hvor jeg leste det.

Men det er jo mange land som er mer utsatt for dette enn Norge, da.. Heldigvis.

Ja, så du har lest det og? Da er det sikkert sant. Så sier vi at Australia har ca. 10 og vi 2 da? hehe

*æsj*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...