Gå til innhold

Ohhh jha...nå blir gamlemor sår mellom bena ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Støl i ryggen, støl i låra, sår...ja...der dere vet...vannblemme på ene fingeren...

men du og du så gøy :)

Jeg har nemmelig vært ute og ridd jeg...på hest altså...

Første gang på iallefall 10 år...så ja, det kjennes.

Kjempelang tur, og jammen datt jeg av en gang også, men det var så gøy så gøy, nesten akkurat som da jeg var barn igjen jo.

Nå er jeg da rimelig krøpling kan man si...og jeg takker dypt for at jeg er singel og ikke har et mannebein som forventer å få klå meg i det stakkars såre skrevet mitt i kveld... :)

Nå skal jeg ta meg en deilig varm dusj, og så skal jeg kose meg med wok og hvitvin...og tv.

Åhhh...jeg har så lyst på hest igjen :)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du lurte meg nesten til å lese alt;-)

Skrevet

Artig lesning! Er litt krøpling sjøl for tida - i forrige uke plupma minsten uti et gjørmehøl, og sto fast til lårene.

Da jeg skulle trekke ungen opp, klikka ryggen - siden har jeg vært som en bøyd stokk :(

Skrevet

Artig lesning! Er litt krøpling sjøl for tida - i forrige uke plupma minsten uti et gjørmehøl, og sto fast til lårene.

Da jeg skulle trekke ungen opp, klikka ryggen - siden har jeg vært som en bøyd stokk :(

Uff, da...man merker at man er blitt gamlere...iallefall jeg...du og kanskje ;)

Ha riktig god bedring.

:)

Skrevet

Du lurte meg nesten til å lese alt;-)

He he...du...så sår kan man ikkkkkke bli av å ri på den andre måten...promise ;)

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

He he...du...så sår kan man ikkkkkke bli av å ri på den andre måten...promise ;)

De som er i sine velmaktsdager klarer vel det?;-)

Skrevet

Hva er det med meg, da?

Tenkte noe helt annet da jeg skulle åpne innlegget ditt...og oppdaget at jeg igjen tok fullstendig feil av hva det handlet om.

Sist jeg tok feil,var i linken om "du er dødssøt, dødssøt, og alle vil ha fingra i deg".

Ja, ja, tror jeg går og legger meg snart

;)

Gjest Daisy
Skrevet

Hva er det med meg, da?

Tenkte noe helt annet da jeg skulle åpne innlegget ditt...og oppdaget at jeg igjen tok fullstendig feil av hva det handlet om.

Sist jeg tok feil,var i linken om "du er dødssøt, dødssøt, og alle vil ha fingra i deg".

Ja, ja, tror jeg går og legger meg snart

;)

Tenker litt koffert, eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...