Gjest msnnn Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Er det flere her som har problemer med å få logget seg på Msn? 0 Siter
Tinúviel Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Datteren min har ihvertfall hatt problemer i kveld. Virker som det går veldig tregt med pålogging og sending. Sikkert forbigående. 0 Siter
Gjest Kasa Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Dere bor ikke tilfeldig på tinnheia LOL 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hørte nettopp at det kun gjelder de som er koblet opp gjennom Telenor. Jeg har ingen problemer (men har ikke telenor da) 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Nei, men det virker som om alle kontaktene mine har det (!) Ingen som gidder å logge seg på å chatte med meg, jo! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hørte nettopp at det kun gjelder de som er koblet opp gjennom Telenor. Jeg har ingen problemer (men har ikke telenor da) ISDN? Er det gjennom telenor? Dumt spørsmål, jeg vet... 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 ISDN? Er det gjennom telenor? Dumt spørsmål, jeg vet... Man kan ha isdn-tilkobling fra mange forskjellige. Telenor og tele2 er vel de vanligste... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Man kan ha isdn-tilkobling fra mange forskjellige. Telenor og tele2 er vel de vanligste... Så hvis man har telenor ISDN kommer man ikke inn i kveld? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Så hvis man har telenor ISDN kommer man ikke inn i kveld? Jeg aner ikke. Men det er mulig man har mer problemer hvis man har telenor isdn enn isdn fra en annen! Men ingenting er sikkert, plutselig funker det sikkert igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.