Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ville dere helst brukt pengene deres på til sommeren?

2-3-ukers bilferie i Europa?

2-ukers standard sydenferie?

1 uke på Hawaii eller Egypt?

Bare være hjemme og hatt småturer hit og dit, stranda, festing, helgetur på hytta osv?

Fikk litt penger igjen på skatten så det er fristende å slå til med en skikkelig ferie nå. Vi har ingen barn... Aner ikke helt hva slags ferie vi liker best, har liksom ikke vært på så mange store ferier før.

Gjest malun
Skrevet

Jeg ville ikke dratt til syden om sommeren, da ville jeg heller slappet av hjemme & i området, og heller tatt en deilig sydentur feks i november.

Skrevet

Hvis vi var uten barn:

Ville tatt fjelltur om sommeren (sånn hytte-til-hyttetur), og gjerne en storbyweekend i tillegg.

Så ville jeg spart en uke til høsten/vinteren, da jeg ville reist til syden og sol og varme. :)

Skrevet

For meg hadde det vært topp med en uke i Oslo :)

Ellers har jeg sansen for storbyferier.

Av dine alternativer ville jeg valgt Europa på sommeren. Standard sydenferie på en annen tid av året.

Skrevet

Tre ukers bilferie i Europa. Nærmere bestemt Frankrike fra 3-25 juli.

Skrevet

Tre ukers bilferie i Europa. Nærmere bestemt Frankrike fra 3-25 juli.

TdF skal jeg iallefall unngå!

Gjest strandhai
Skrevet

Bilferie i Europa. Definitivt.Det spoers helt hva dere er interessert i. Jeg ville valgt bilferie faar da faar jeg sett saa mye mer enn om jeg dro paa en "standard" sydenferie. Men det er meg da...

Skrevet

TdF skal jeg iallefall unngå!

Å fy faen! Er jeg virkelig SÅ forutsigbar?

:grine:

Skrevet

Jeg har bare lyst å reise på cruise, helst på Nilen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...