Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Trenger å få litt action. Kjeder meg... 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 ??? Til å være påske er det jammen action. Må være DOL-rekord. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 ??? Til å være påske er det jammen action. Må være DOL-rekord. Har igrunn aldri vært her i påsken før ) Men nå må jeg jobbe til og med i morgen, så da blir det litt dol på meg... 0 Siter
Soria Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 ??? Til å være påske er det jammen action. Må være DOL-rekord. Enig. Jeg er overrasket over aktiviteten her. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva forventer du, midt i den tredje vakten og påskekrimmen ) 0 Siter
Klara Q Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva forventer du, midt i den tredje vakten og påskekrimmen ) Og nå er det Friends og så følger helt nye episoder av Kongen av Queens etter nyhetene igjen! Tirsdag er tv-kveld! 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Og nå er det Friends og så følger helt nye episoder av Kongen av Queens etter nyhetene igjen! Tirsdag er tv-kveld! Mangler bare Juding Amy 0 Siter
Klara Q Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Mangler bare Juding Amy Amy har jeg faktisk ikke latt meg fenge noe særlig av. Men jeg har sett et par episoder, og det er helt ok, altså! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva forventer du, midt i den tredje vakten og påskekrimmen ) Lei av å se på tv, hehe. Og man kan vel gjøre begge deler? *s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Amy har jeg faktisk ikke latt meg fenge noe særlig av. Men jeg har sett et par episoder, og det er helt ok, altså! Men da er det ikke så rart, Amy bør man se hver gang fordi det er en tråd gjennom alle episodene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Lei av å se på tv, hehe. Og man kan vel gjøre begge deler? *s* Jeg gjør begge deler men egentlig står tven bare og surrer for seg selv. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg gjør begge deler men egentlig står tven bare og surrer for seg selv. Nå er det nye episoder av Kongen av Queens da.. ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Nå er det nye episoder av Kongen av Queens da.. ;o) Jeg liker ikke han da , det er kjedelig. 0 Siter
Mumlegåseegg Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hm... Fritidsproblemer? Les mitt kommende innlegg om min usle (etter min mening) svigermor, se om du har noen råd. Jeg har iallefall fått mer enn nok action for en kveld... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hm... Fritidsproblemer? Les mitt kommende innlegg om min usle (etter min mening) svigermor, se om du har noen råd. Jeg har iallefall fått mer enn nok action for en kveld... Har nok av action i RL, derfor jeg trenger noe i den virtuelle verden... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.