BettyBlue Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 "I dag har bystyret i Barcelona vedtatt med 21 mot 15 stemmer at Barcelona nå er en "anti tyrefektingsby". Fra å være en by som årlig torturerer og dreper over 100 okser, vil det nå være slutt på denne vanvittige torturen som kalles kultur og underholdning!" Bra! Underskriftkampanje og protester har hatt en mening! 0 Siter
BettyBlue Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Jeg så forresten ikke Grip's innlegg om dette før etter jeg hadde sendt innlegget. :-) 0 Siter
Soria Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Jeg så forresten ikke Grip's innlegg om dette før etter jeg hadde sendt innlegget. :-) Men flott er det likevel 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Ja, det har altid forundret meg at Spania har kommet unna med dette så lenge, når Norge fikk søkelyset på seg for sel- og hvalfangst. Der kan en se hvordan propaganda kan forme hele nasjoner til tro at hvitt er svart og svart er hvitt. Vi får bare håpe at dette er begynnelsen til slutten på hele denne groteske «kulturen», og ikke bare skuebrød for å tilfredsstille miljø- og dyrevernforkjempere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.