Gå til innhold

Hurra! En stor seier mot tyrefekting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"I dag har bystyret i Barcelona vedtatt med 21 mot 15 stemmer at Barcelona nå er en "anti tyrefektingsby". Fra å være en by som årlig torturerer og dreper over 100 okser, vil det nå være slutt på denne vanvittige torturen som kalles kultur og underholdning!"

Bra! Underskriftkampanje og protester har hatt en mening!

Skrevet

Jeg så forresten ikke Grip's innlegg om dette før etter jeg hadde sendt innlegget.

:-)

Skrevet

Jeg så forresten ikke Grip's innlegg om dette før etter jeg hadde sendt innlegget.

:-)

Men flott er det likevel :)

Skrevet

Ja, det har altid forundret meg at Spania har kommet unna med dette så lenge, når Norge fikk søkelyset på seg for sel- og hvalfangst.

Der kan en se hvordan propaganda kan forme hele nasjoner til tro at hvitt er svart og svart er hvitt. Vi får bare håpe at dette er begynnelsen til slutten på hele denne groteske «kulturen», og ikke bare skuebrød for å tilfredsstille miljø- og dyrevernforkjempere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...