Gjest nightingale Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Na har jeg ligget inntulla i den verste influensaen i manns minne siden.. i mars en gang. Halsbetennelse har fulgt bihulebetennelse, øyebetennelse, ørebetennelse, leddsmerter, hoste og atter hoste, feber, tannverk. You name it.Dagene har gått med til å sove. I går kveld var jeg motløs og lei. Tok et par smertestillende og en klunk hostesaft. Og sovnet igjen. Våknet nå nettopp. Tenkte klokka var ni eller noe. Satte meg opp i senga og kjente at noe var annerledes. Som om kroppen min har vunnet en krig. Jeg føler meg nesten frisk! Opplagt. Våken. Ikke vondt i hodet. Eller er jeg bare død? Hvem vet. Tør i allefall ikke legge meg igjen, kanskje det forsvinner. Flere som er våkne? 0 Siter
Gjest -også mamma Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hadde du vært død- hadde fingrene dine bare gått gjennom tastaturet. Så du er nok på bedringens vei. Gratulerer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.