Gå til innhold

Boms våken. Så rart.

Anbefalte innlegg

Gjest nightingale
Skrevet

Na har jeg ligget inntulla i den verste influensaen i manns minne siden.. i mars en gang. Halsbetennelse har fulgt bihulebetennelse, øyebetennelse, ørebetennelse, leddsmerter, hoste og atter hoste, feber, tannverk. You name it.Dagene har gått med til å sove. I går kveld var jeg motløs og lei. Tok et par smertestillende og en klunk hostesaft. Og sovnet igjen. Våknet nå nettopp. Tenkte klokka var ni eller noe. Satte meg opp i senga og kjente at noe var annerledes. Som om kroppen min har vunnet en krig. Jeg føler meg nesten frisk! Opplagt. Våken. Ikke vondt i hodet. Eller er jeg bare død? Hvem vet. Tør i allefall ikke legge meg igjen, kanskje det forsvinner.

Flere som er våkne?

Fortsetter under...

Gjest -også mamma
Skrevet

Hadde du vært død- hadde fingrene dine bare gått gjennom tastaturet. Så du er nok på bedringens vei.

Gratulerer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...