Gå til innhold

Påskeferie!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest browneyed girl
Skrevet

Planer for påsken da??

Selv skal jeg ha en rolig bypåske,kanskje se noen filmer,gå noen turer og være sammen med familie og venner.

er det flere enn meg som ikke rømmer til fjells??

Fortsetter under...

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg rømmer ikke til fjells, men ut av byen... må bare jobbe litt først. *gjesp*

Gjest halina
Skrevet

Fjellet? Nei fysjameg! :-) Holder meg i byen og lavlandet, ja. Hjemmepåske på oss (i år igjen), muligens familiebesøk, vennebesøk... ellers ta en sykkeltur, slappe av - kose oss!

Skrevet

Rømmer ikke her heller :)

Blir påskekos hjemmer her, håper bare været blir litt bedre igjen.

:)

Gjest selje
Skrevet

Jeg rømmer ikke til fjells, men ut av byen... må bare jobbe litt først. *gjesp*

Jobbe. Har hjemmekontor. Så skal jeg se på påskekrim, rake i hagen, plukke hestehov, dra på fisketur med datter og svigersønn (mannen min også) langs Bunnefjorden (kaste fra land). Om det ikke snør...

Gjest Daisy
Skrevet

Jobbe. Har hjemmekontor. Så skal jeg se på påskekrim, rake i hagen, plukke hestehov, dra på fisketur med datter og svigersønn (mannen min også) langs Bunnefjorden (kaste fra land). Om det ikke snør...

Hjemmekontor, ja. Det er juks.

Annonse

Skrevet

Nei, nå som vi endelig er kvitt snøen og vinteren, kunne jeg ikke tenke meg å oppsøke den igjen.

Gjest mor i juni
Skrevet

Blir asfaltpåske. En stusselig sådan, med en mann som er fullt opptatt med snekring av påbygg. Ingen venner igjen i byen, og bekkenløsningssmerter så jeg uansett ikke kan nevege meg så langt....

Påska 2004= TV+internett+godis. :-)

Gjest blame
Skrevet

Dette blir trolig den kjipeste påska i mitt liv.

Jeg har -to- kroner.

Jeg skal jobbe til halv ti i kveld, jeg skal jobbe på lørdag. Og jeg har ingenting mat i fryseren.

Husket jeg å si at jeg har diabetes? Dette blir gøy..

*sutre og klage*

Skrevet

Nei, det blir inne påske på meg... har som 1000,- i minus på kontoen, og får ikke penger før etter påske... suppe er forøvrig kjøpt inn... blir sikkert ganske ensomt også, da de fleste jeg kjenner jobber, og har dratt på fjellet allerede:(

Tror dette blir den kjiipeste påsken EVER!!!

Skrevet

Nei, det blir inne påske på meg... har som 1000,- i minus på kontoen, og får ikke penger før etter påske... suppe er forøvrig kjøpt inn... blir sikkert ganske ensomt også, da de fleste jeg kjenner jobber, og har dratt på fjellet allerede:(

Tror dette blir den kjiipeste påsken EVER!!!

Neida.

Du kan lese, se på tv og kose deg og så kan du prate med alle de andre på dol som ikke har dratt på ferie.

PS jeg har også mange suppeposer :o)

Skrevet

Neida.

Du kan lese, se på tv og kose deg og så kan du prate med alle de andre på dol som ikke har dratt på ferie.

PS jeg har også mange suppeposer :o)

Ok, kan jo det da... men har sååå lyst på gøy, da det er leeeenge siden sist...

Har jo begynnt på påskekrimmen da, å tv... ER det noe på den da... annet enn cæsar (ja jeg er fan og ikke flau over det;))

Men nå tenkte jeg å gå ut å sette meg i solen, å lese litt...:)

Litt påskestemning må jeg jo ha... selv om det nesten er SOL å sommer ute:):):)

Skrevet

Ok, kan jo det da... men har sååå lyst på gøy, da det er leeeenge siden sist...

Har jo begynnt på påskekrimmen da, å tv... ER det noe på den da... annet enn cæsar (ja jeg er fan og ikke flau over det;))

Men nå tenkte jeg å gå ut å sette meg i solen, å lese litt...:)

Litt påskestemning må jeg jo ha... selv om det nesten er SOL å sommer ute:):):)

Nå kom sola her og jeg har snart sol på verandaen og der har jeg plantet påskeblomster så jeg skal ut å lese litt i sola. Hvis jeg ikke fryser i hjel da.

Påskekrimmen på tv2 er spennende og så tror jeg filmen på tvN er bra i kveld.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...