Gjest gramm Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Er restauranter ol åpne på skjærtorsdag? Hva med sånne som kjører ut mat fra restauranter? 0 Siter
partang2 Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hva i all verden har dette spørsmålet her å gjøre?? 0 Siter
Gjest gramm Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hva i all verden har dette spørsmålet her å gjøre?? Har jeg ikke lov til å spørre om akkurat det her på åpent forum mener du? Skjerp deg da! Hvilken rett har du til å bestemme at mitt spørsmål ikke har noe her inne å gjøre?? 0 Siter
Mumlegåseegg Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Hva i all verden har dette spørsmålet her å gjøre?? Du har rett, dette skulle vært postet på almennmedisin... 0 Siter
red Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Har jeg ikke lov til å spørre om akkurat det her på åpent forum mener du? Skjerp deg da! Hvilken rett har du til å bestemme at mitt spørsmål ikke har noe her inne å gjøre?? DOL politiet 0 Siter
Åsemor Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Er søren ikke sikker jeg. Men jeg syns iallefall at spørsmålet passer bra her. 0 Siter
alida Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Der jeg jobber er det åpent hele påska, så nå er ferien min snart slutt! Vil nok tro at mange restauranter er åpne i morgen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.