Gå til innhold

Citoyen el. andre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Det betyr som regel at du prøver å sende mail gjennom feil utgående mailserver.

Det er forresten ingen vits i å bounce spam. Programvaren spammerne bruker har ingen funksjon som sletter mailadressene de får bounce fra.

Gjest 684764knkb
Skrevet

Det betyr som regel at du prøver å sende mail gjennom feil utgående mailserver.

Det er forresten ingen vits i å bounce spam. Programvaren spammerne bruker har ingen funksjon som sletter mailadressene de får bounce fra.

Jeg brukte riktig utgående mailserver, men jeg får buncha når jeg slo av virussjekken av utgående mailer. Men dette er kanskje ikke så lurt?

Kanskje liten vits i å bunche, men jeg blir så f... at jeg bare må prøve noe før jeg fikser meg ny adresse. Gidder ikke å betale for spamfilter, har du andre forslag?

Skrevet

Jeg brukte riktig utgående mailserver, men jeg får buncha når jeg slo av virussjekken av utgående mailer. Men dette er kanskje ikke så lurt?

Kanskje liten vits i å bunche, men jeg blir så f... at jeg bare må prøve noe før jeg fikser meg ny adresse. Gidder ikke å betale for spamfilter, har du andre forslag?

Det er bare to ting som hjelper mot spam: Et spamfilter, eller ny adresse.

Skrevet

Det er bare to ting som hjelper mot spam: Et spamfilter, eller ny adresse.

Blacklisting av avsenderen bør vel også hjelpe?

Skrevet

Blacklisting av avsenderen bør vel også hjelpe?

Nei. De sender fra nye, falske adresser hver gang. Man får så godt som aldri spam med samme avsenderadresse flere ganger.

Annonse

Gjest 684764knkb
Skrevet

Nei. De sender fra nye, falske adresser hver gang. Man får så godt som aldri spam med samme avsenderadresse flere ganger.

Hvordan klarer mailwasheren og oppdatere databasene slik at spam blir automatisk merket da?

Skrevet

Hvordan klarer mailwasheren og oppdatere databasene slik at spam blir automatisk merket da?

Fordi den baserer listene sine på mail på verdensbasis. Dermed kan de fleste adresser fanges opp før de kommer så langt som til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...