Gjest 684764knkb Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Jeg prøver og bunche e-mail ved hjelp av mailwasher, hva betyr dette på godt norsk? http://service1.symantec.com/SUPPORT/sharedtech.nsf/docid/2002071214123606?OpenDocument&src=_mi 0 Siter
citoyen Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Det betyr som regel at du prøver å sende mail gjennom feil utgående mailserver. Det er forresten ingen vits i å bounce spam. Programvaren spammerne bruker har ingen funksjon som sletter mailadressene de får bounce fra. 0 Siter
Gjest 684764knkb Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Det betyr som regel at du prøver å sende mail gjennom feil utgående mailserver. Det er forresten ingen vits i å bounce spam. Programvaren spammerne bruker har ingen funksjon som sletter mailadressene de får bounce fra. Jeg brukte riktig utgående mailserver, men jeg får buncha når jeg slo av virussjekken av utgående mailer. Men dette er kanskje ikke så lurt? Kanskje liten vits i å bunche, men jeg blir så f... at jeg bare må prøve noe før jeg fikser meg ny adresse. Gidder ikke å betale for spamfilter, har du andre forslag? 0 Siter
citoyen Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Jeg brukte riktig utgående mailserver, men jeg får buncha når jeg slo av virussjekken av utgående mailer. Men dette er kanskje ikke så lurt? Kanskje liten vits i å bunche, men jeg blir så f... at jeg bare må prøve noe før jeg fikser meg ny adresse. Gidder ikke å betale for spamfilter, har du andre forslag? Det er bare to ting som hjelper mot spam: Et spamfilter, eller ny adresse. 0 Siter
periskop Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Det er bare to ting som hjelper mot spam: Et spamfilter, eller ny adresse. Blacklisting av avsenderen bør vel også hjelpe? 0 Siter
citoyen Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Blacklisting av avsenderen bør vel også hjelpe? Nei. De sender fra nye, falske adresser hver gang. Man får så godt som aldri spam med samme avsenderadresse flere ganger. 0 Siter
Gjest 684764knkb Skrevet 13. april 2004 Skrevet 13. april 2004 Nei. De sender fra nye, falske adresser hver gang. Man får så godt som aldri spam med samme avsenderadresse flere ganger. Hvordan klarer mailwasheren og oppdatere databasene slik at spam blir automatisk merket da? 0 Siter
citoyen Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hvordan klarer mailwasheren og oppdatere databasene slik at spam blir automatisk merket da? Fordi den baserer listene sine på mail på verdensbasis. Dermed kan de fleste adresser fanges opp før de kommer så langt som til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.