Gå til innhold

camedia master.. evt. andre program??digitalkamera

Anbefalte innlegg

Gjest en_nybakt_mamma :)
Skrevet

Heisann!

Jeg har ditigalkamera av typen olympus camedia C-350 Zoom. Har noen bilder som jeg så gjerne skulle delt med e-mail kontakter. Men cd-rommen på maskina her virker ikke så jeg får ikke installert programmet som hører til- camedia master.

Er det noen her som vet om et sted jegk an få lastet ned dette programmet?Evt. går det an å bruke andre program til mitt kamera?

Det trenger ikke å være noen særlige funksjoner på program. bare at jeg får lastet bildene opp til pc.

Takknemlig for svar jeg!"

Vennlig hilsen

Skrevet

Nå skal jeg IKKE påstå at jeg er noen ekspert på dette, men jeg bare lurer på om du egentlig trenger et program for å laste dem opp til pc? Når jeg skal overføre mine digitale bilder til pc så plugger jeg kamera i og så kommer det automatisk opp et vindu som spør om jeg skal se på filene.... PC'n registrerer vel at du legger til ny maskinvare og lar deg åpne den og se filene (som er bildene dine). Jeg har windows xp og sånn fungerer iallefall det. Jeg innstallerte aldri programvaren som fulgte med kameraet heller, det trengtes ikke....

Lykke til :o)

Gjest 121211
Skrevet

På min camedia-750 kommer det automatisk opp en "ny harddisk" der bildene ligger når jeg kobler kameraet til pc'n via usb.

Nå har jeg installert camedia master programmet som kom med kameraet, men det er godt mulig at du ikke trenger det til å bare overføre bildene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...