Gjest Så Glad Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Har dere noen gang merket at dere blir så glade eller opprømte at tårene kommer fram? Man får en rar følelse inni seg, en følelse av optimisme? Er jeg en pusekatt siden jeg er slik eller? (er gutt) 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Nei, jeg synes det er skjønt når en gutt er sånn jeg....Jeg er jente og jeg blir rørt av nesten alt mulig jeg.....men det er kanskje fordi jeg er en hormonell gravid.... Fortsatt med å være glad du....vi trenger sånne folk. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Neida, det skjer med begge voksne her i huset - både meg og mannen. Fint å kunne la seg rive litt med av og til! 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Ja, det har jeg. Og det er en deilig følelse... Er veldig lettrørt. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Nei da, det betyr bare at du er et følelses menneske og det er bare bra. Jeg griner av alt og ingenting ;-) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Det skjer av ingenting! Helst ikke foran mamma og pappa dah..men noen ganger er det vanskelig aa la vaer..:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.