Gå til innhold

Laster ned Sims

Anbefalte innlegg

Gjest simsspm
Skrevet

Jeg har lasta ned sims, men når jeg skal åpne det så står det "could not find the sims data directory". Er det noe jeg må laste ned i tillegg for å få det til å fungere, eller kommer det sannsynligvis ikke til å fungere siden jeg laster det ned...?

Skrevet

Da tror jeg det mangler en eller flere filer. Prøv å last ned på nytt.

Gjest simsspm
Skrevet

Da tror jeg det mangler en eller flere filer. Prøv å last ned på nytt.

Jeg har fått lasta ned den vanlige sims, men når jeg prøver å åpne sims house party som jeg også har lasta ned så får jeg denne meldinga. Kan prøve å laste ned igjen da, men uff det tar så lang tid (men spillene er jo så dyre å kjøpe!). Kan jeg forresten ha både vanlige sims og nyere versjoner lagra på datan samtidig?

Skrevet

Jeg har fått lasta ned den vanlige sims, men når jeg prøver å åpne sims house party som jeg også har lasta ned så får jeg denne meldinga. Kan prøve å laste ned igjen da, men uff det tar så lang tid (men spillene er jo så dyre å kjøpe!). Kan jeg forresten ha både vanlige sims og nyere versjoner lagra på datan samtidig?

Det kan visst være vanskelig å installere nye versjoner som man har lastet ned. Men det kan likevel være den første du lastet ned det er feil på.

Det skal ikke være enkelt dette ;-)

Skrevet

Når installasjonsprogrammet ikke finner noen katalog å legge det i, vil jo det si at du prøver å installere en av tileggspakkene uten å ha hovedpakken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...