Gjest simsspm Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg har lasta ned sims, men når jeg skal åpne det så står det "could not find the sims data directory". Er det noe jeg må laste ned i tillegg for å få det til å fungere, eller kommer det sannsynligvis ikke til å fungere siden jeg laster det ned...? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Da tror jeg det mangler en eller flere filer. Prøv å last ned på nytt. 0 Siter
Gjest simsspm Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Da tror jeg det mangler en eller flere filer. Prøv å last ned på nytt. Jeg har fått lasta ned den vanlige sims, men når jeg prøver å åpne sims house party som jeg også har lasta ned så får jeg denne meldinga. Kan prøve å laste ned igjen da, men uff det tar så lang tid (men spillene er jo så dyre å kjøpe!). Kan jeg forresten ha både vanlige sims og nyere versjoner lagra på datan samtidig? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg har fått lasta ned den vanlige sims, men når jeg prøver å åpne sims house party som jeg også har lasta ned så får jeg denne meldinga. Kan prøve å laste ned igjen da, men uff det tar så lang tid (men spillene er jo så dyre å kjøpe!). Kan jeg forresten ha både vanlige sims og nyere versjoner lagra på datan samtidig? Det kan visst være vanskelig å installere nye versjoner som man har lastet ned. Men det kan likevel være den første du lastet ned det er feil på. Det skal ikke være enkelt dette ;-) 0 Siter
Excelsion Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Når installasjonsprogrammet ikke finner noen katalog å legge det i, vil jo det si at du prøver å installere en av tileggspakkene uten å ha hovedpakken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.