Gå til innhold

Idol-eksplosjon

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Om noen få minutter raser det løs her. " Nei faen!!!! Det var h*n jeg holdt med!!! Nå gidder jeg ikke se det møkkaporgrammet mere!!"

Alle som ser IDOL kommer etterpå å beklager seg på DOL.

Skrevet

Pappa B, dah! Vi følger da med på dol og diskuterer Idol mens det er nyheter! ;o)

tigertrollet
Skrevet

Nei, faen. Nå gidder jeg ikke mer det var Maria jeg heiet på!!

Nå gidder jeg ikke se på det møkkaprogrammet mer!!

;-P

Pappa Bjørn
Skrevet

Nei, faen. Nå gidder jeg ikke mer det var Maria jeg heiet på!!

Nå gidder jeg ikke se på det møkkaprogrammet mer!!

;-P

Tiger`n?? Hjemme igjen? Jeg har en bolledeig som har stått til heving siden 1. påskedag, men ingen Tiger har så langt tutet nede på parkeringsplassen. Vil du se å stikke innom før den deigen okkuperer flere rom enn kjøkkenet?*L*

tigertrollet
Skrevet

Tiger`n?? Hjemme igjen? Jeg har en bolledeig som har stått til heving siden 1. påskedag, men ingen Tiger har så langt tutet nede på parkeringsplassen. Vil du se å stikke innom før den deigen okkuperer flere rom enn kjøkkenet?*L*

Jeg griner, bjørnen! Jeg ler så jeg griner!! *tørker tårer*

Faen, altså. Jeg passerte rundt middagstiden og hadde basert meg på kyllinggryta di, men ble så akutt sulten at jeg syndet på Ramsum med en baconburger.*sparker i stolbeinet*

Det skal ikke gjenta seg.

Pappa Bjørn
Skrevet

Jeg griner, bjørnen! Jeg ler så jeg griner!! *tørker tårer*

Faen, altså. Jeg passerte rundt middagstiden og hadde basert meg på kyllinggryta di, men ble så akutt sulten at jeg syndet på Ramsum med en baconburger.*sparker i stolbeinet*

Det skal ikke gjenta seg.

Ja, kyllinggryta mi er berømt så den skal du selvsagt få ha til gode. Men jeg er dypt skuffet over ditt fravær. Kyllinggryta hadde jo passet ypperli til påske også da, siden sesongen for slakting av påskekyllinger er på sitt beste.

Du får komme ned når jeg får yacten på vannet så kan vi grille noe kylling i stedet? Eller vi kan fiske noe middag? Eller fiske kylling? Eller fiske veldig store farlige fisker og bruke kylling som agn? Mulighetene er mange.*L*

tigertrollet
Skrevet

Ja, kyllinggryta mi er berømt så den skal du selvsagt få ha til gode. Men jeg er dypt skuffet over ditt fravær. Kyllinggryta hadde jo passet ypperli til påske også da, siden sesongen for slakting av påskekyllinger er på sitt beste.

Du får komme ned når jeg får yacten på vannet så kan vi grille noe kylling i stedet? Eller vi kan fiske noe middag? Eller fiske kylling? Eller fiske veldig store farlige fisker og bruke kylling som agn? Mulighetene er mange.*L*

Vi kan fiske kylling!

Jeg har nemlig lært av Paris Hilton at "tuna is the chicken of the sea". Så det går fint an.

Jeg skal kjøpe meg snorkel og sånn derre ukledelig maske nå, så da kan jeg peke hvor du slenger ut snøret. Teamwork, bjørnen. Detta årner vi skjønneru.

Pappa Bjørn
Skrevet

Vi kan fiske kylling!

Jeg har nemlig lært av Paris Hilton at "tuna is the chicken of the sea". Så det går fint an.

Jeg skal kjøpe meg snorkel og sånn derre ukledelig maske nå, så da kan jeg peke hvor du slenger ut snøret. Teamwork, bjørnen. Detta årner vi skjønneru.

Tøfft. Jeg kan tydelig se for meg deg med maske og hele pakka. Ordentlige froskemenn ligner ærlig talt på Elton John gjør de ikke?*L*

Dersom vi skal fiske det Heide-steen kalte "duuupfannsfiske" så må vi slenge på deg noen blylodd, eller eventuelt påskesteka til Svigermor. Svarte, hvorfor kom du ikke i påsken? Nå ble jeg minnet på den steka også!

Ja, og siden du først er uti, kunne du skrapet litt av bunnen for meg? Jeg har et par flekker jeg bare ikke kommer til nå under båtpussen.*L*

Pappa Bjørn
Skrevet

IDOL-DOL sier nå jeg :o

Prøv å si det der fort mange ganger mens du hører "Små rumpetroll" oppe i hodet.*L*

tigertrollet
Skrevet

Tøfft. Jeg kan tydelig se for meg deg med maske og hele pakka. Ordentlige froskemenn ligner ærlig talt på Elton John gjør de ikke?*L*

Dersom vi skal fiske det Heide-steen kalte "duuupfannsfiske" så må vi slenge på deg noen blylodd, eller eventuelt påskesteka til Svigermor. Svarte, hvorfor kom du ikke i påsken? Nå ble jeg minnet på den steka også!

Ja, og siden du først er uti, kunne du skrapet litt av bunnen for meg? Jeg har et par flekker jeg bare ikke kommer til nå under båtpussen.*L*

Hvor lang sånn pustestang tror du jeg skal ha på den snorkelen???? Da får du ærlig talt ta med hageslangen..*s*

Skrevet

Prøv å si det der fort mange ganger mens du hører "Små rumpetroll" oppe i hodet.*L*

Rumpetrollene har vel funnet veien enten ut eller ned i magen nå tror jeg.

Pappa Bjørn
Skrevet

Hvor lang sånn pustestang tror du jeg skal ha på den snorkelen???? Da får du ærlig talt ta med hageslangen..*s*

Neida, jeg har to gamle brannslukkingsapparat du kan ha på ryggen, så har du tanker. Luft i den ene og helium i den andre for gøy. Du kommer til å høres ut som en smurf, men du trenger det for å kunne flyte opp igjen til overflaten. Tyngden fra steken vet du...*L*

Skal vi stoppe all svadaen nå og konstatere at invitasjonen fortsatt er gyldig?*L*

tigertrollet
Skrevet

Neida, jeg har to gamle brannslukkingsapparat du kan ha på ryggen, så har du tanker. Luft i den ene og helium i den andre for gøy. Du kommer til å høres ut som en smurf, men du trenger det for å kunne flyte opp igjen til overflaten. Tyngden fra steken vet du...*L*

Skal vi stoppe all svadaen nå og konstatere at invitasjonen fortsatt er gyldig?*L*

*nikker og tar i mot invitasjonen*

:o)

Gjest uten signatur
Skrevet

Når det blir helt privat for to så vær så snill å gå på Meldinger da! Var vel ikke ment for andres ører dette? El

Pappa Bjørn
Skrevet

Når det blir helt privat for to så vær så snill å gå på Meldinger da! Var vel ikke ment for andres ører dette? El

Eller så kan du la være å klikke deg inn på hver eneste melding. Det er snakk om private henvendelser på melidnger, man flytter ikke en tråd inn dit fordi noen tar opp andre ting i tillegg.

Forøvrig høres du ut som en idiot, men det er godt mulig jeg overvurderer deg.

Gjest uten signatur
Skrevet

Eller så kan du la være å klikke deg inn på hver eneste melding. Det er snakk om private henvendelser på melidnger, man flytter ikke en tråd inn dit fordi noen tar opp andre ting i tillegg.

Forøvrig høres du ut som en idiot, men det er godt mulig jeg overvurderer deg.

Oi da! Beklager så mye at du ble støtt. hehe..

Idioten (meg) har nemlig sett at webmaster bl.a. har kommet med slike anmodninger flere ganger. Samtaler i tosomhet som ikke andre ventes delta i, har de bedt de to involverte om å fortsette på meldinger.

Men det er vel ingen stor sak dette verken for deg eller meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...