Gjest lei av mas Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Har en venn som jeg har kjent i noen år nå.Har aldri vært noe "tenning" på noe måte og jeg ser absolutt ikke på han som en "potensiell" for å si det sånn......!!Har selv netopp avsluttet et forhold og nå har denne vennen begynt å sende masse meldinger til meg om at han tenker på meg,hvor sexy jeg er og sånne ting....!!!men jeg svarer ikke på disse meldingene,synes det er ekkelt og jeg vil ikke ha noe "sånt" med vedkommende.Han har aldri oppført seg sånn før og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette eller takle dette for den saks skyld....!!!bør jeg si til han at jeg ikke vil at han skal holde på sånn og at jeg overhodet ikke er interessert på noen måte???vet ikke helt hva jeg skal gjøre,jeg trekker meg heller unna og tar ikke telefonen når han ringer og sånt.....!!!!hjeeelp!!!! 0 Siter
Gjest rådet fra meg Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Når du får melding neste gang,så skriver du at du ikke er interesert. Da spiller du ballen over til ham,og det er han som må unnskylde seg.Og du slipper å si det ansikt til ansikt:o) 0 Siter
Gjest lei av mas Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Når du får melding neste gang,så skriver du at du ikke er interesert. Da spiller du ballen over til ham,og det er han som må unnskylde seg.Og du slipper å si det ansikt til ansikt:o) takk for svar:-) Ja synes det er ekkelt face to face!!skal se hva jeg får til:) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Jeg hadde sendt en melding og sagt at jeg vil ha meg frabedt slike mld. At han nå er på veg til å ødelegge ett godt vennskap. Mvh 0 Siter
Gjest malun Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Så lenge han sender meldinger til deg, kan du jo bare sende en melding tilbake, hvor du skriver at du synes han går over grensene for et sunt vennskap. 0 Siter
Zarine Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 I staden for berre å synes det er ekkelt og ikkje svare, så er det betre for dykk begge to, trur no eg, om du berre seier det som det er. Du er ikkje interessert, er interessert kun i å vere venner. Neste mld svarer du på, OK? Lykke til, håper de framleis kan vere vener og at det ikkje blir meire krøll 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.