Gjest sprayet Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Noen som vet hvordan jeg deaktiverer profilen på spray? 0 Siter
Gjest spraydate Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Du velger endre profil, nederst der kan du hake av for at du vil deaktivere den. 0 Siter
Gjest sprayet Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Du velger endre profil, nederst der kan du hake av for at du vil deaktivere den. Tusen takk, har gjort det med engang. Jeg skal bruke et nytt nick derinne, jeg lurer på om det går an å finne ut om noen har flere nick og gir seg ut for å være forskjellige personer. 0 Siter
Gjest spraydate Skrevet 18. april 2004 Skrevet 18. april 2004 Tusen takk, har gjort det med engang. Jeg skal bruke et nytt nick derinne, jeg lurer på om det går an å finne ut om noen har flere nick og gir seg ut for å være forskjellige personer. Om du kan finne ut om andre brukere har flere nick? Det går nok ikke. Du kan selv lage så mange profiler som du har e-postadresser og mobilnumre å verifisere de på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.