Bugge1365380662 Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Noen som leser mye krim her? Oppdaget noen gode nye forfattere i det siste? noen gode bøker du har lest i det siste? Favorittforfattere? 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Jeg leser veldig mye krim for tiden (eller egentlig alltid) og har faktisk funnet en del nye forfattere i det siste. Her er et utvalg: Peter Robinson - skriver om en politiinspektør i England. Ian Rankin - Inspector Rebus i Edinburgh, et absolutt must hvis du har vært der og liker byen. Harlan Coben og Dan Brown har jeg fått anbefalt i det siste, men har ikke lest dem ennå. Skal i følge min krimgale bror i alle fall være verdt å lese. Ellers har du jo de gamle traverne som Henning Mankell, Val McDermid og Jeffrey Deaver. Burde være noe for enhver smak her 0 Siter
fresja Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Holder på med "Solstorm" av Åsa Larsson, en svensk debutant. Ellers liker jeg godt bøkene av Kolbjørn (bror av Alfred) Hauge. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 Jeg leser veldig mye krim for tiden (eller egentlig alltid) og har faktisk funnet en del nye forfattere i det siste. Her er et utvalg: Peter Robinson - skriver om en politiinspektør i England. Ian Rankin - Inspector Rebus i Edinburgh, et absolutt must hvis du har vært der og liker byen. Harlan Coben og Dan Brown har jeg fått anbefalt i det siste, men har ikke lest dem ennå. Skal i følge min krimgale bror i alle fall være verdt å lese. Ellers har du jo de gamle traverne som Henning Mankell, Val McDermid og Jeffrey Deaver. Burde være noe for enhver smak her Vil anbefale Dennis Lehane Mystic river-Den likte jeg godt blant mine nye bekjentskaper.Og Rankin Og Robinsom er også veldig bra, sammen med Mankell,Nesser og andregamle travere.Jonathan Kellerman liker jeg også,kanskje på grunn av vinklingen.( Han er barnepsykolog ) 0 Siter
MsSophie Skrevet 24. april 2004 Skrevet 24. april 2004 Jan Mehlum....tror han har gitt ut fem bøker om tønsbergadvokaten Svend Foyn. Robert Wilson - Den blinde mannen i Sevilla (den var knallbra!) og Et lite mord i Lisboa. Helene Tursten som skriver om kriminalbetjent Irene Huss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.