damedame Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Les Miserables ja! I dreamed a dream, aldeles nyyyydelig! Sett musicalen live? Det har jeg. Utrolig flott! Satt med store, begeistrede øyne stort sett hele tiden "Bring him home" synes jeg er spesielt sterk... Du har også sett den, skjønner jeg? 0 Siter
Reg@l Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Det har jeg. Utrolig flott! Satt med store, begeistrede øyne stort sett hele tiden "Bring him home" synes jeg er spesielt sterk... Du har også sett den, skjønner jeg? Har "bare" sett den norske versjonen i Moster Amfi. En utrolig opplevelse! Nyyydelig vær og friluftsscene satte en eksrta spiss på det hele. Har tenkt å se den engelske versjonen neste gang jeg er i London. 0 Siter
Gjest morsomt hihi! Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Ja, ikke sant? Spesiellt Ole Ronnys er veldig intuitive og nyskapende. Det er nesten som å høre gode gamle Kurt-Kåre Johnny-Bjørn and the Ballprick Girls. "----------------------" 0 Siter
Gjest the veils Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Suede (ingen over, ingen ved siden) Madrugada Mew Muse Placebo The Smiths/Morrissey Coldplay Pulp Kaizers The Veils Lorraine Joy Division Pluss mange flere. Har du flere i samme sjangeren du anbefaler? Elsker coldplay og mew.. 0 Siter
BettyBlue Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Har du flere i samme sjangeren du anbefaler? Elsker coldplay og mew.. Radiohead. 0 Siter
Gjest the veils Skrevet 26. april 2004 Skrevet 26. april 2004 Radiohead. Er ikke det elektronika? 0 Siter
Tinúviel Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 U2 - ingen over, ingen ved siden JAAAAAAAAA!!!!!!!!!! 0 Siter
BettyBlue Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Er ikke det elektronika? Ånei, det er melodiøs rock, til tider noe eksperimentell - gjerne noe mollstemt. Thom Yorke, vokalist, har en fantastisk og inderlig stemme. Du har da hørt: Karma Police eller Creep? 0 Siter
Gjest Sugerar Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Har du flere i samme sjangeren du anbefaler? Elsker coldplay og mew.. Da liker du sikkert Saybia, selv om det for meg blir litt kjedelig i lengden. Hva med Muse? De er dødsrå. Franz Ferdinand og The Libertines er ikke gale de heller... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.