mmari_ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hei! For 7 uker siden begynte jeg med styrketreningsprogram, og i forbindelse med dette fikk jeg muligheten til å måle kg kroppsfett i forhold til vekten min. Jeg er 164 høy, og veide når jeg begynte 57kg,derav 16 kg fett.. etter 7 uker m trening, 3 ganger i uken både styrke og utholdenhet har jeg gått opp 2 kg. Spiser like mye som før?? Kan dette være fordi muskler veier mer enn fett eller har jeg rett og slett lagt på meg? Ser jo at jeg har mer markerte muskler, men magen er som før =p Håper noen som har litt peiling kan svare meg...=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jake1365380469 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Hei! Gå inn på www.treningsforum.no eller www.iform.no. Der finner du ut det du ønsker!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.