Gå til innhold

Septembergruppen Kina AF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kinabergen

Hei , vi er også i registrert i september kina AF og skal ha med oss storesøster på 3,5 år til kina. Hun ble hentet i feb.2002 . Vi ønsker gjerne kontakt med flere viss det er . Vet at det er ett par i Oslo og ett i Stavanger som er registrert i sept. via kjente,men har ingen kontakt med dem .Ja,før 17.mai så har vi svar om når vi skal reise.Venter spent og er rastløs for tiden.

Hei , vi er også i registrert i september kina AF og skal ha med oss storesøster på 3,5 år til kina. Hun ble hentet i feb.2002 . Vi ønsker gjerne kontakt med flere viss det er . Vet at det er ett par i Oslo og ett i Stavanger som er registrert i sept. via kjente,men har ingen kontakt med dem .Ja,før 17.mai så har vi svar om når vi skal reise.Venter spent og er rastløs for tiden.

heiii

Endelig var der et svar til meg. Jeg begynte å lure på om vi var den eneste som skulle ha med storesøster på reisen.

Vår lille tulle er 3 år og 3 mnd og vi hentet henne i januar 2002. Det blir kjekt for dem å ha lekekamerater med på turen. Hadde vært gøy med kontakt før vi reiser. Min mailadresse er

[email protected]

Håper å høre fra deg

kinabergen

heiii

Endelig var der et svar til meg. Jeg begynte å lure på om vi var den eneste som skulle ha med storesøster på reisen.

Vår lille tulle er 3 år og 3 mnd og vi hentet henne i januar 2002. Det blir kjekt for dem å ha lekekamerater med på turen. Hadde vært gøy med kontakt før vi reiser. Min mailadresse er

[email protected]

Håper å høre fra deg

sender deg mail .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...