Gjest sandex Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Vel, hvor mange pårørende har et menneske? Ganske mange. Det går an til å vise respekt selv om man tror at de involverte selv ikke hører/leser dine ord. -- Uansett, jeg synes du skal holde deg for god til å ta opp slike problemstillinger så kort tid etter at ulykken har skjedd. Det er faktisk ganske viktig å "diskutere" en slik sak - og sørge for at flest mulig får med seg hva som har skjedd. Ikke nok med at han ville ta sitt eget liv, men også ødelegge andre, uskyldige mennesker sitt liv! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 Vel, min holdning er basert på at et liv fortjener mer respekt enn handlingen (såfremt det ikke er snakk om pedofili eller direkte mishandling). Jeg ville satt fokus på forebyggelse, ikke å henge ut avdøde mennesker (ja, jeg mener at å kalle denne gutten for idiot er en form for uthenging). La oss konkludere med at vi er uenige i hvordan man skal forholde seg til slike tragedier. Når du gjør noe bevisst, og som fører til at andre sitt liv blir ødelagt - da er du faktisk ganske så syk i hodet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.