Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg fikk en mail med litt informasjon om noe som skal virke mot øresus, men skjønte ikke helt hva det gikk ut på. Lurer på om det er noen andre som har hørt om dette og/eller har erfaring med å bruke det? usikker på hvor trygt det er å bestille slike ting over nett fra utlandet også. Informasjon om ringaway, som er produktet jeg snakker om finner du her:

http://www.ringaway.net/secure_checkout.cfm?free_site=Yes

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/144918-behandling-av-%C3%B8resus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Homeopatica

Jeg kjenner ikke til produktet. De sier det er et homeopatisk produkt. Som homeopat kan jeg garantere at det er det ikke. I følge ingredienslista er det ikke noe farlig i det - og det er så vidt potensert (som er å fortynne på den homeopatiske måten).

Det kan godt hende at produktet virker. Flere av ingrediensene kan i teorien kunne medvirke til at øresusen KAN bli redusert, men ikke vet jeg...

Jeg kjenner ikke til produktet. De sier det er et homeopatisk produkt. Som homeopat kan jeg garantere at det er det ikke. I følge ingredienslista er det ikke noe farlig i det - og det er så vidt potensert (som er å fortynne på den homeopatiske måten).

Det kan godt hende at produktet virker. Flere av ingrediensene kan i teorien kunne medvirke til at øresusen KAN bli redusert, men ikke vet jeg...

Hei

Hvilken diagnose ville du ha stillt dersom din pasient gikk på Cuprum d200?

hilsen Chey

Gjest Homeopatica

Hei

Hvilken diagnose ville du ha stillt dersom din pasient gikk på Cuprum d200?

hilsen Chey

Stort sett gis homeopatiske midler til en pasient basert på totaliteten av symptomene. Derfor kan 100 personer som får samme middel ha 100 forskjellige diagnoser og problemstillinger.

Når det gjelder Cuprum så er det en gjennomgangstråd at det er krampetilstander av ulik art hos de som trenger det midlet. Det kan være alt fra små kramper i tarmene til store epileptiske anfall.

Håper det ga deg litt svar.

Stort sett gis homeopatiske midler til en pasient basert på totaliteten av symptomene. Derfor kan 100 personer som får samme middel ha 100 forskjellige diagnoser og problemstillinger.

Når det gjelder Cuprum så er det en gjennomgangstråd at det er krampetilstander av ulik art hos de som trenger det midlet. Det kan være alt fra små kramper i tarmene til store epileptiske anfall.

Håper det ga deg litt svar.

Hei

Takk for at du tok deg tid.

Har mye kramper og spasmer. Dette begynte for snart 11 år siden.

Får håpe det hjelper.

Mvh Chey

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...