Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søren - glemte det. Hva skjedde i går??? Spar dere for kjipe kommentarer om programmet, selv om det sikkert er mange som er fristet. All jeg vil er å få vite hva som skjedde...

Skrevet

Vet ikke hva som skjedde, men tror det var den episoden der Rachel akkurat hadde fått babyen sin og Ross skulle fri til henne, og hun misforstod og trodde det var Joey som skulle fri.

Dette var episode 1 av sesong 9 - repriser...

Skrevet

Vet ikke hva som skjedde, men tror det var den episoden der Rachel akkurat hadde fått babyen sin og Ross skulle fri til henne, og hun misforstod og trodde det var Joey som skulle fri.

Dette var episode 1 av sesong 9 - repriser...

På kvelden i går? Men begynte ikke akkurat nye episoder da? Jeg er visst litt fjern. Siste jeg så skulle Minoca og Chandler få adoptivbaby...

Skrevet

På kvelden i går? Men begynte ikke akkurat nye episoder da? Jeg er visst litt fjern. Siste jeg så skulle Minoca og Chandler få adoptivbaby...

Joda stemmer det.

Men tv2 vil så gjerne sende litt reprise først.

:-(

Skrevet

Joda stemmer det.

Da kan det være det samme, gidder ikke se repriser.

Bente831365380491
Skrevet

Reprise! Typisk! Også jeg som hadde gledet meg til å se nye episoder!

Men de må vel spare på episodene siden det er siste sesong....

Skrevet

Reprise! Typisk! Også jeg som hadde gledet meg til å se nye episoder!

Men de må vel spare på episodene siden det er siste sesong....

Det er jo dustete, når jeg endelig har fått med med at det er nye episoder så er det ikke det likevel, spørs om jeg får med meg ensten gang de begynner. Gir snart opp når de skal tulle sånn.

Gjest Naturbarn
Skrevet

Da kan det være det samme, gidder ikke se repriser.

Kommer det flere episoder fra siste sesong?

Jeg trodde nesten at siste episode var forrige tirsdag...

Skrevet

Joda stemmer det.

Nå begynner de å sende de nye episodene da?

Skippa Amy igår for å prioritere friends ( skriver oppgave) må si jeg ble MEKTIG irritert når jeg så det var de samme som de nettopp har sendt på dagtid som gikk:(

Skrevet

Nå begynner de å sende de nye episodene da?

Skippa Amy igår for å prioritere friends ( skriver oppgave) må si jeg ble MEKTIG irritert når jeg så det var de samme som de nettopp har sendt på dagtid som gikk:(

Jeg som deg, jeg skjønte ingenting. Jeg ble så irritert at jeg rett og slett streika, gikk og la meg i stedet for å se en dum reprise jeg har sett ørten ganger før.

Skrevet

Jeg som deg, jeg skjønte ingenting. Jeg ble så irritert at jeg rett og slett streika, gikk og la meg i stedet for å se en dum reprise jeg har sett ørten ganger før.

Dette gjør de bare for å forvirre oss... sitter jo her da med abstinens etter friends episodene de nye altså.... har til og med prøvd å laste dem ned;)

Men neida.... NÅR NÅR NÅR

Skrevet

Fortsettelsen av de nye episodene skal de visstnok sende til høsten. Idiotisk. Hva er vitsen? Er så lei av repriser på alle serier som går på tv..er de virkelig så fattige?

Gjest oransje
Skrevet

Dette gjør de bare for å forvirre oss... sitter jo her da med abstinens etter friends episodene de nye altså.... har til og med prøvd å laste dem ned;)

Men neida.... NÅR NÅR NÅR

Jeg har lasta de ned :) I alle fall t.o.m episode 14..(av de nye altså) Resten får jeg ikke til :(

Har ALLE de andre sesongene på pc-en også ;)

Skrevet

Jeg har lasta de ned :) I alle fall t.o.m episode 14..(av de nye altså) Resten får jeg ikke til :(

Har ALLE de andre sesongene på pc-en også ;)

er du på soulseek eller no liknende....?

Skrevet

Fortsettelsen av de nye episodene skal de visstnok sende til høsten. Idiotisk. Hva er vitsen? Er så lei av repriser på alle serier som går på tv..er de virkelig så fattige?

Til høsten?????

Det var da svært da!

Skrevet

Hva skjedde da? Tror jeg glemte den og. Men siste er vel ikke vist i USA engang ennå, de driver jo og spekulerer i hva som skal skje...

Skrevet

Reprise. Rachel hadde nettopp født.

Vet du hva som skjedde forrige episode(altså for en uke siden)?

:o)

Gjest oransje
Skrevet

er du på soulseek eller no liknende....?

Nei, bruker kazaa lite jeg, men tror ikke det går an å finne alle av de nye episodene noen plasser på nettet, fordi de ikke har gått på tv i usa enda..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...