Gå til innhold

Hvordan ville du som god nordmann reagert på å bli løfta av Shabana?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trakassering av jøder og muslimer er ikke "morsomt".

Er vel ikke verre enn når du trakasserer dine meningsmotstandere her på DOL?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

9

• Grip

6

• Mr Kahn

6

• MsSophie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Man må i alle fall være en rimelig utpreget kjønnsfascist for å reagere slikt.

Men han har jo bare bodd her i 10 år, og har ikke rukket å bli skikkelig integrert.

Forresten morsomt den koketteringen han driver når han krever tolk ved off. opptredener. Etter løftingen ble han så forbannet at han slo over på norsk.

....

Hadde det vært noe til dame, hadde hun grepet tak i skaftet på mullahen og gitt han et vått kyss rett på den ekle kjeften hans. Men da hadde vi vel hatt med et mord å gjøre allerede, er jeg redd.

Morsomt er det uansett, og det gir litt optimisme å se at nordmenn fortsatt har evne til å le av klovnene når de opptrer, også ufrivillig.

"Men han har jo bare bodd her i 10 år, og har ikke rukket å bli skikkelig integrert."

Og når ble det vanlig i den norske kulturen at kvinnfolk går rundt og løfter på mannfolk???

Skrevet

Er vel ikke verre enn når du trakasserer dine meningsmotstandere her på DOL?

Å fordømme deg for å forsvarer/aksepterer internasjonal terrorisme er ikke "trakassering".

Din lefling med det ekstreme høyre, derimot, er en fare for jøder, muslimer, og demokratiet generelt.

Skrevet

"Men han har jo bare bodd her i 10 år, og har ikke rukket å bli skikkelig integrert."

Og når ble det vanlig i den norske kulturen at kvinnfolk går rundt og løfter på mannfolk???

Det er nok *det* du har gjort feil alle disse årene! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er nok *det* du har gjort feil alle disse årene! :-)

Med vennlig hilsen

Pokker - så det er derfor jeg ikke har mann??!!

*ut å løfte mannfolk*

;-)

Skrevet

Pokker - så det er derfor jeg ikke har mann??!!

*ut å løfte mannfolk*

;-)

Det er en del av parringsleken i Norge. La du ikke merke til at Krekar forventet at Shabana skulle kysse ham etterpå!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Å fordømme deg for å forsvarer/aksepterer internasjonal terrorisme er ikke "trakassering".

Din lefling med det ekstreme høyre, derimot, er en fare for jøder, muslimer, og demokratiet generelt.

Dine personangrep og barnslige utflukter bryr jeg meg lite om, siden det åpenbart heller ikke er viktig for Webmaster, Tilsyn og deres håndtering av DOLs regelverk.

Men latteren du hører i bakgrunnen er på din bekostning, for det er da ingen hemmelighet hvilken politisk leir du tilhører, en leir som oppfordrer til ulovlige aksjoner mot jøder i Norge! Jeg er partipolitisk nøytral, og sparker like gjerne til Frp som RV, så det nytter ikke å henge noen politisk ideologi på meg og dekke deg bak det.

Hva om du snart ville være så elskverdig å diskutere sak, istedenfor å fordømme meningsmotstandere på sviktende grunnlag. Jeg hører glasset single i alle kompassretninger borte hos deg nå.

Skrevet

Jeg kan ikke akkurat si at jeg hadde hissa meg kraftig opp, nei.

Skrevet

Dine personangrep og barnslige utflukter bryr jeg meg lite om, siden det åpenbart heller ikke er viktig for Webmaster, Tilsyn og deres håndtering av DOLs regelverk.

Men latteren du hører i bakgrunnen er på din bekostning, for det er da ingen hemmelighet hvilken politisk leir du tilhører, en leir som oppfordrer til ulovlige aksjoner mot jøder i Norge! Jeg er partipolitisk nøytral, og sparker like gjerne til Frp som RV, så det nytter ikke å henge noen politisk ideologi på meg og dekke deg bak det.

Hva om du snart ville være så elskverdig å diskutere sak, istedenfor å fordømme meningsmotstandere på sviktende grunnlag. Jeg hører glasset single i alle kompassretninger borte hos deg nå.

Det er fint hvis du kan diskutere saken, istedet for person.

Skrevet

Nei, det er mye man opplever som ikke er direkte vanlig, uten at man anmelder forholdet.

Generelt kan vi vel være enige om at kvinner burde løfte litt på flere mektige menn rundt i samfunnet?

Skrevet

Nei, det er mye man opplever som ikke er direkte vanlig, uten at man anmelder forholdet.

Generelt kan vi vel være enige om at kvinner burde løfte litt på flere mektige menn rundt i samfunnet?

...jeg vet ikke helt om jeg skjønner vitsen med det, hvor stor vokser man seg egentlig ved å ydmyke andre?

Skrevet

...jeg vet ikke helt om jeg skjønner vitsen med det, hvor stor vokser man seg egentlig ved å ydmyke andre?

Jeg tror ikke man vokser seg stor på å ydmyke andre. Imidlertid er det slik at noen (særlig menn) er så patriarkalske og selvhøydelige at de sikkert hadde hatt godt av en smule "ydmykelse", i alle fall i den form vi nå har sett.

For oppfattet "ydmykelse" vil jo variere sterkt fra person til person, og de har det slik at de politianmelder at en kvinne løfter dem, har trolig godt av å bli jekket ned litt.

Det er selvsagt ikke dannet å gi seg til å løfte mannfolk rundt om, men i en setting hvor det deltar standup'ere, må man ikke bli sur for et slikt uskyldig gag.

.....

"Løft en mullah, du også".

Skrevet

Trakassering av jøder og muslimer er ikke "morsomt".

I denne saken er det nazi-mullah som står for trakasseringen gjennom sin åpenbare overreaksjon.

Men, men..de blir forbanna av å bli løfta av kvinner, men skikkelig forbanna blir de først hvis jenter begynner å skaffe seg utdannelse;

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225453

Skrevet

Jeg tror ikke man vokser seg stor på å ydmyke andre. Imidlertid er det slik at noen (særlig menn) er så patriarkalske og selvhøydelige at de sikkert hadde hatt godt av en smule "ydmykelse", i alle fall i den form vi nå har sett.

For oppfattet "ydmykelse" vil jo variere sterkt fra person til person, og de har det slik at de politianmelder at en kvinne løfter dem, har trolig godt av å bli jekket ned litt.

Det er selvsagt ikke dannet å gi seg til å løfte mannfolk rundt om, men i en setting hvor det deltar standup'ere, må man ikke bli sur for et slikt uskyldig gag.

.....

"Løft en mullah, du også".

...jeg er av den oppfatning at du ikke kan tillate deg hva som helst selv om du er stand-up komiker, på den andre siden så bør du også ha en smule selvironi selv om du er mulla.....:)

Skrevet

...jeg er av den oppfatning at du ikke kan tillate deg hva som helst selv om du er stand-up komiker, på den andre siden så bør du også ha en smule selvironi selv om du er mulla.....:)

Da er vi enige.

Gjest Sorry, that Nickname is reserved by another user
Skrevet

I denne saken er det nazi-mullah som står for trakasseringen gjennom sin åpenbare overreaksjon.

Men, men..de blir forbanna av å bli løfta av kvinner, men skikkelig forbanna blir de først hvis jenter begynner å skaffe seg utdannelse;

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225453

De burde murt noen eksemplarer av koranen inn i veggene på bygningene. Da ville gjerningsmennene bli straffet.

Skrevet

«-...jeg er av den oppfatning at du ikke kan tillate deg hva som helst selv om du er stand-up komiker,...-»

Da tar de selvsagt avstand fra Otto Jespersens flaggbrenning på TV, trakassering av politiske motstandere og annerledes tenkende?

Skrevet

Det er fint hvis du kan diskutere saken, istedet for person.

Er det ikke nettopp person du «diskuterer» når du fordømmer motstandere og kaller dem landsforrædere?

Skrevet

«-...jeg er av den oppfatning at du ikke kan tillate deg hva som helst selv om du er stand-up komiker,...-»

Da tar de selvsagt avstand fra Otto Jespersens flaggbrenning på TV, trakassering av politiske motstandere og annerledes tenkende?

Er nok dessverre så lite reflektert at det jeg eventuelt tar avstand fra, blir subjektivt vurdert fra gang til gang.

Flaggbrenning har jeg ingen ting til overs for, uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...