Gå til innhold

Hvordan ville du som god nordmann reagert på å bli løfta av Shabana?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke nettopp person du «diskuterer» når du fordømmer motstandere og kaller dem landsforrædere?

Nei, hvis du leser det jeg skriver så påpeker jeg at det du skriver tilsvarer landsforæderi. Det er det du skriver som jeg fordømmer.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

9

• Grip

6

• Mr Kahn

6

• MsSophie

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, hvis du leser det jeg skriver så påpeker jeg at det du skriver tilsvarer landsforæderi. Det er det du skriver som jeg fordømmer.

...er sjikane og usakligheter. Jeg ser hatet og sinnet ditt, og det gleder meg at du lar det flomme ut på DOL så alle kan se hva du står for. Du har jo igrunnen overgått deg selv ved å kalle meg landsforræder.

MEN - du har enda til gode å ta meg på en eneste faktafeil, det er kun forsøk på å komme ovenpå med hersketeknikk. Først kjører du diskusjonen ut på jordet, og deretter soler du deg i disse «sør-trådene» som ligger i kjølvannet av barnslighetene dine.

Webmaster må jo bare elske deg...

Skrevet

"Som god nordmann"? Jeg ser på den betegnelsen som mer krenkende enn noe løft.

For øvrig mener jeg det burde vært Krekar som løfta Shabana.

Den var for djup for en enkel sjel som meg.

Skrevet

Det er flere ting jeg reagerer negativt på i denne situasjonen. For det første burde hun stått på en stol før hun slapp ham ned igjen siden det ikke var noen høyde å snakke om her. For det andre skulle hun løftet ham etter skjegget.

Hehe, bra sagt. Men jeg trur jeg har det standpunkt at enhver må få sette sine personlige grenser, og at disse må respekteres. Men jeg mener også at enhver har godt av å få rokka litt ved egen sjølhøytidelighet, menne... Det er noe med å ikke gape over for mye:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...